pátek 10. května 2013

DR. BALM HONEY BALZÁM NA RTY od Miss Sporty

Ahoj holky!
Od úterý si užívám volna, včera bylo moc hezky, takže jsem se vyvalila na zahradě a snažila se opálit, sice jsem stejně pořád bílá jako sýr, ale energii mi sluníčko dobilo, to se musí nechat. na začátku týdne mi přišel balíček s výhrou od Miss Sporty z jedné soutěže a já se vám teď pokusím popsat své pocity z balzámu na rty. Je to balzám DR. BALM. Nejdřív jsem si myslela, že pro mě bude nepoužitelný, přišel mi odstín 02 Glam Kiss, což je na první pohled hodně, ale hodně růžová barva. Naštěstí skoro vůbec nebarví, za což jsem hrozně ráda. Pro někoho to může být zklamání, já jsem ale nadšená. Spíše dodá rtům takový zdravý vzhled řekla bych. Balení vypadá jako klasický balzám, je hezký růžový - takový holčičí a to já ráda a cena je 49,90 Kč. Co bych podtrhla je vůně, moc hezky (ovocně - výrobci tvrdí, že melounově) voní. Dobře hydratuje, zjemňuje a nelepí, což je u mě u většiny balzámů docela problém, takže určitě zase plus.  Tento balzám by měl chránit před vnějšími vlivy, což je teď na jaře moc dobře.  Můj celkový dojem byl zpočátku nic moc, ale teď jsem z něj nadšená a je to nejpoužívanější balzám, co teď mám. Za tohle Miss Sporty dávám jedničku s hvězdičkou. Sama bych si ho asi v drogérii nevšimla, ale jsem ráda, že jsem na něj narazila! Máte s ním zkušenosti? K. 





3 komentáře :

  1. Vypadá dost tmavě to je pravda ale na ruce fakt není zas tak viditelný. Za 49,90? To je super cena! Mají i světlejší?

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem se na ně dívala, ale říkala jsem si, že asi nebudou stát za nic, takže jsem si ho nakonec nekoupil, ale možná ho časem zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mam ho taky!!! Existije jeste jeden svetlejsi a potom uz jsou vsechny jen tmavsi, mam ho moc rada, ale je ho tam mene nez jsem ocekavala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops