neděle 14. září 2014

Revitalift Magic Blur krém od Loreal Paris

Krásnou neděli všem,

Krém Revitalift Magic Blur od Loreal doslova a do písmene zaplavil televize, internet a časopisy svou reklamou. Je to jen obrovská kampaň, nebo krém opravdu funguje? Krém mi byl poskytnut na testování a jelikož nemám vrásky, věnovala jsem ho mamce. Co na něj říká ona? Vrhneme se na to.

Samotné balení je moc krásné, působí velmi pevně a luxusně. Je skleněné, což může být nepraktické, zvláště, pokud hodně cestujete, nebo máte malé dítě. Obsah balení je 50 ml, a při používání ráno a večer hravě vydržel celý měsíc. Spolu s tímto krémem mamka používala i oční krém ze stejné řady, který stál okolo 350 kč. Krém hydratuje velmi dobře celý den, ale nezanechává mastnou stopu. Zanechá na pleti vrstvu, která vrásky opravdu vyhladí. Za měsíc používání vidím opravdu rozdíl, pleť je vyhlazenější a celkově se mi zlepšila, říká mamka. Krém má velmi jemnou konzistenci a příjemně voní. Určitě si krém od Loreal koupím znovu, jsem s ním moc spokojená, tvrdí mamka a já mohu potvrdit, že Loreal je její nejoblíbenější značka a nedá na ní dopustit. Krém určitě zkuste, vyplatí se investovat. Mějte se krásně, Karolína a Jana






1 komentář :

  1. Ten vypadá docela dobře! Ten bych mohla mamce pořídit pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops