úterý 16. září 2014

Micelární voda Dermatoclean od Eucerinu

Micelárek jsem vyzkoušela už celou řadu. Docela dost mi vyhovuje tahle forma odličování, je to rychlé a jednoduché. Když jsem v červencové ELLE viděla tenhle super dárek, časopis jsem si koupila. Micelárka se dá totiž koupit okolo 269 kč a ELLE stojí asi stovku. Docela jsem se ji bála, přeci jen je určená na všechny typy pleti a já mám přeci jen velmi citlivou pokožku. Každopádně jsem jí zkusila už jen proto, že doma jsem měla krém od stejné značky a je dobré pokud značky zase až tolik nekombinujete. Je to tedy micelární voda dermatoCLEAN 3v1. Na mojí citlivou pleť je super, hezky odlíčí, ale s voděodolnou řasenkou to přeci jen dá trochu práce. Na pleti je příjemná, docela ji osvěží a největší výhoda je, že skoro neubývá. Když to tak vezmu, používám jí nepřetržitě od července a mám teprve 1/4 fuč. Pokud to srovnám třeba s micelárkou od Mixa, tak ta mizela přímo před očima. Poslední dobu se má ale zdá, že trochu lepí a do té doby jsem takový pocit neměla. Balení je hezké, jednoduché a má 250 ml, což je tak akorát. Asi bych si micelárku znovu i koupila, ale zatím tu mám pár produktů na vyzkoušení a taky bych chtěla zkusit tu světoznámou micelárku od Biodermy.  Mějte se krásně a užijte si dnešní letní den. Jak se odličujete vy? Karolína

 





3 komentáře :

  1. Mě se zdá, že musím víc přitlačit, hlavně linky a řasenku (asi jsou hodně držící :D) jinak je fajn a joo, neubývá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle micelárku mám ráda :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Micelárku mám a akutálne ju aj používam, podľa mňa je vynikajúca, dobre odličuje, s odlíčením očí síce má občas problémy, ale nie je to nič vážne. Je určená pre všetky typy pleti a s kľudným svedomím ju môžem odpourčiť aj pre mastnú pleť, akú mám ja. Voda na pleti nezanecháva žiaden lepivý pocit či mastný film, čo je podľa mňa veľmi dôležité. Akurát ja by som ju nejako parfumovala, pretože nevonia tuším vôbec.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops