středa 17. září 2014

Podzimní inspirace od Espritu

Přichází podzim, a to znamená, že všechny naše letní sexy kousky hodíme hluboko do skříně a vytáhneme ty teplejší, ve kterých nám nebude táhnout na záda. Co si budeme povídat, každá z nás by potřebovala něco nového na sebe. Ať už je to nový svetr, kabát, nebo boty. Dnešní podzimní inspiraci jsem čerpala na www.esprit.cz, protože se mi tu pár kousků opravdu zalíbilo.

V chladném počasí u mě vedou rozhodně kabáty. Co se týče barev, jsem v tomto ohledu docela „suchar“, takže u mě vede černá, šedá nebo hnědá barva. Hodí se ke všemu a můžete je mít doma i několik let. Doma jeden mám, ale začínám si pohrávat s myšlenkou, že by se mi ještě alespoň jeden hodil. Co třeba jeden z těchto kousků?



Další „must have“ mají zasloužile svetry. Mikiny prostě nenosím, protože to ke mně nesedí a nelíbí se mi to. Často trpím na záněty močových cest (mimochodem víte, že opravdu pomáhá jedlá soda?  pohrávám si s myšlenkou, že bych mohla napsat článek i na toto téma, co vy na to?), takže svetr nikdy nevynechám. Tady mi nezáleží ani tak na střihu, nebo na barvě, prostě se mi musí líbit a měl by být příjemný.


Také ráda nosím trička s dlouhým rukávem v kombinaci s jednoduchými jeansy a vestou. V poslední době jsem se zamilovala do oversize střihu, u kterého se nemusíte bát a zatahovat břicho. Ačkoli nejsem vůbec milovnicí růžové barvy, tohle růžové tričko by se mi opravdu líbilo.



Zimních bot mám docela dost. Každopádně, když se tak koukám po mém botníku, vidím skoro všechny s podpatkem, což je do Prahy dost nepraktické. Kotníčkové bez podpatku, popřípadě na nějakém opravdu malém by se mi hodily.


Mějte se krásně a dejte mi vědět, co rádi nosíte v pochmurném počasí Vy, Karolína

1 komentář :

  1. Esprit mám ráda! Mám od nich ráda kalhoty :) Vybrala jsi super věci! Kabátky vypadají dokonale!
    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops