neděle 28. září 2014

Co bude dál?

I když se 4 měsíční prázdniny zdály jako nekonečné, skončily a zítra mi začíná škola. Maturitu mám úspěšně za sebou už od května, takže jsem školu neviděla hodně, hodně dlouho. Nedokážu si představit, jak zvládnu zkouškové období dvakrát do roka, když jsem u maturity byla totálně na dně. Nezbývá mi nic jiného, než si držet palce a prostě to zvládnout. Nevím, jak na tom budu časově, protože zápis mám až zítra, takže netuším, kdy budu končit ve škole. Tak či tak se budu snažit dávat co nejčastěji příspěvky, jako do teď.

Těším se na to, až potkám nové lidi. Jsem zvědavá a napnutá, jak to na vysoké chodí, protože se mi ze střední, kvůli naší super třídě vůbec nechtělo. Jsem ráda, že poznám kamarádky, protože tady v Praze ještě moc lidí neznám a to i přes to, že tu bydlíme čtvrt roku a já chodila na brigádu. Co se týká střední, maturiťák byl super a pořád na něj v dobrém myslím a chtěla bych tu noc zažít znovu. Každopádně to už se nestane a já se těším za dva roky na to, až bude maturantka moje ségra a já si budu moct vzít krásné šaty a vyparádit se. 
Věřte, nebo ne, zkoušela jsem během prázdnin natočit video, abych rozjela i youtube kariéru, ale ani jedno video se mi nelíbilo, nebo bylo rozmazané a nebo jsem na něm taky nebyla vůbec vidět. Takže klobouk dolů všem blogerkám co točí videa a mají je super.

Mám různé zajímavé spolupráce, takže na recenze se můžete těšit také velmi často. Chtěla bych čas od času nafotit i nějáký ten outfit, ale jelikož je přítel do 17h v práci a pak už není světlo, moc to nejde dohromady. Už si od svaťáku nekoušu nehty, světe div se (sama nechápu, jak jsem to během toho obřího stresu zvládla), a nakoupila jsem si - no spíše můj milovaný přítel - hodně nových laků, spolu s odstíny, které se hodí teď na podzim, takže možná zavedu i novou rubriku. 

Tak to by bylo asi vše, co jsem vám chtěla sdělit, mějte se krásně a snad zítra jsem tu s novým článkem. Vaše K.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops