pondělí 15. září 2014

Banánový šampón od The Body Shop

Ahoj všem!

Dnes tu mám bohužel negativní recenzi na tento banánový šampón z Body Shopu. Nikdy jsem si v tomto obchodě nic nekoupila a jednou jsme tam zavítali s přítelem, protože jak je známo, mám hrozně ráda voňavé krémy, sprchové gely a šampóny snad jako každá ženská. Koupili jsme si šampón který úžasně voněl po banánech. Stál okolo 150 Kč, což je za 250 ml docela dost, pokud to porovnám s jinými šampóny v drogérii. Co se týče balení, je obyčejné, ale docela hezké. Takové praktické a cestovní. Bohužel samotném šampónu toho moc hezkého říct nemůžu. Vlasy umyje úplně v pohodě, jako snad každý šampón, který znám, ale v suchých vlasech  ta banánová vůně není VŮBEC cítit, takže to je obrovské zklamání, protože bych čekala krásnou vůni. A také dobře pění. Nevím, jestli si někdy ještě něco z Body Shopu koupím, protože tohle je pro mě opravdu zklamání a ne zrovna za levný produkt. Nicméně o tomto obchůdku se moc hezky mluví a já vždy četla jen kladné recenze, takže jsem měla asi smůlu a vybrala si špatný produkt. Mějte se krásně a dejte mi vědět, který šampón NEmáte rádi vy a proč? Karolína





Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops