čtvrtek 11. září 2014

Dove Advanced Hair Series - tisková konference

Jak to na tiskový konferenci vypadá? To byla první věc, která mě napadla, když mi přišel email s pozvánkou. První tisková konference, byla jsem nadšená! Značku Dove mám moc ráda. Zkoušela jsem několik sprchových gelů a tělových krémů a s těmi jsem byla spokojená. Jednalo se o konferenci, kde nám ukázali výsledky kampaně "How old are you?", a některé výsledky mě velice překvapily. Věděli jste, že 1/5 českých žen raději neslaví narozeniny? 

Dove nám také představil novinku Oxygen & Moisture a Dove Pure Dry Oil, což je nová vlasová péče Advanced Hair Series.
  Oxygen & Moisture
- je řada, která slibuje až o 95% větší objem a je určená zejména pro jemné a zplihlé vlasy. Obsahuje šampón, kondicionér a masku na vlasy
  Dove Pure Dry Oil
- "klíč k hedvábným vlasům", tato řada má vlasy dokonale vyživit a dodat jim až 5x hedvábnější strukturu. Obsahuje šampón, koncidionér a suchý olej, který vážně nemastí vlasy!

Všechny produkty jsme dostali k testování, takže se časem dočkáte i recenze. Já jsem na to opravdu zvědavá, protože produkty působí opravdu slibně. 

Určitě se podívejte na video, které je spojené s kampaní "How old are you?", které je moc hezky zpracované.


Mohli jsme si nechat provést  tlakovou masáž hlavy, což jsem ráda využila a bylo to skvělé. Vlasy nám poté upravily dvě studentky z kadeřnické školy a bylo to moc fajn. Vše se odehrálo na Žižkovské věži, takže jsme měli krásný výhled na celou Prahu. A teď už fotky, které ukazují, jak skvělá tisková konference byla. Mějte se krásně, Karolína












1 komentář :

  1. Nikde jsem jeste nenarazila na zkusenosti s radou oxygen moisture urcite se budu tesit na zkusenosti hlavne me zajima objem.at zbytecne nevyhodim za neco co zase nefunguje.super .. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops