čtvrtek 20. června 2013

new in 20.6.2013

Ahojky, dneska je venku hrozně vedro, takže místo na blogu den trávím u bazénu s ledovou kávou v ruce. Nicméně jsem nutně potřebovala krém (zase jsem si pořídila krém od Ryoru, minule se mi moc osvědčil. Koupila jsem si tentokrát trochu jiný, tak snad bude taky tak skvělý, jako ten výživný s mandlovým olejem) a tak jsem ještě skočila do města. A nakonec jsem nezůstala jen u krému,...Tak jako vždycky. Koupila jsem si takovou taštičku na mobil, moc se mi líbilo to provedení. Náušnice mě zaujaly hned. A lak na nehty a rtěnku jsem koupila v Tetě. O všem čekejte recenzi. Také mi dnes přišel BB cream od Vichy, který jsem hned zkusila, a zdá se být super:) Jdu skočit do bazénu a pak s našima grilovat. Užijte si slunečný den a napište, jak prožíváte ty vedra vy. Také se vám vždycky rozteče make-up? Radši se teď ani nelíčím..Aspoň se mi opálí obličej ..:)) A co vaše oblíbené produkty do teplých dní? K.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops