úterý 4. června 2013

Mixa baby - sprchový gel s mandlovým olejem

 Ahojky,
o značce Mixa jste tady na blogu už slyšely, psala jsem o tělovém krému. Také mi byl zaslán tento sprchový gel pro citlivou pokožku - dětský. Už dlouho používám pár věcí od brášky, protože je to dělané opravdu na citlivou pleť a tak mi vyhovují. No zpět ke sprcháči. Je to extra vyživující gel na tělo a vlasy, je obohacen o mandlový olej a hydratuje a vyživuje pokožku. Obsahuje 250 ml, gelu, který moc hezky voní. Jediné, co mi vadí je balení, příjde mi hodně, ale hodně nepraktické. Sice se dá uzavřít, ale třeba do bazénu, nebo na cesty to není to pravé. Jinak s ním nemám žádný problém. Pokožku ale nehydratuju natolik, abych potom už nemusela používat krém. Vždy po koupání, nebo sprchování je ještě namažu krémem od Mixy a nemá to chybu. Musím říct, že se mi zdá ideální i na spálenou pokožku od sluníčka, že pokožku zklidní. Cena se pohybuje okolo 79,90Kč a myslím si, že je vhodný jak pro dětskou, tak pro dospělou pokožku. Značku Mixa jsem viděla dokonce v Albertu, takže si myslím že produkty budou dostupné všude, což je velká výhoda..:))
Praxi zvládám celkem dobře, zítra už mám ranní, takže pak budu určitě zase unavená. Na blog se ale určitě podívám, a nějáký ten článek zase přidám. A co vy? Jak se máte? Dnes už se to počasí docela vylepšilo :) K.



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops