úterý 25. června 2013

Naše rodinná sbírka parfémů

Zdravím!
Dneska bych vám ráda ukázala takové moje favority, co se týká parfémů u nás v rodině. Vybrala jsem několik parfému ode mě, mamky a jejího přítele. Pokusím se napsat pár slov ke každému z nich, a vybrala jsem ty, které mi nejvíce voněly. Ještě před tím, než začnu něco psát, bych chtěla říct, že veškeré informace o parfému získáte na internetu..:) Takže začnu tedy u mé sbírky. Já mám docela dost parfémů, ale vítězem s těch všech jsou ty od Avril Lavigne. Všeho všudy vydala 3 parfémované vody a já je mám všechny. Každý z parfémů má navíc prstýnek! Začnu tedy asi tím nejstarším. Je to Avril Lavigne BLACK STAR. Není sice tak růžová, jako na oficiální fotce, ale moc hezky voní. Už jí mám dva roky, ale pořád v ní něco je. Cena za 50 ml je něco okolo 600 Kč.


Další v pořadí bylo fialové provedení. Forbidden Rose voní zase trochu jinak, než ta předchozí. Příjde mi taková víc,..jak to říct..asi dospělejší. Cena se pohybuje úplně stejně jako u předchozí. Pokaždé jsem parfém od Avril dostala k narozeninám a udělali mi obrovskou radost. A poslední - podle mě nejlepší jak designem tak vůní je WILD ROSE. Ta mi příjde spíše sladká, takže jí mám nejraději právě k létě. Cena a výdrž zase stejná. Takže tyto tři bych doporučila za mě! 




A vrháme se na mamky sbírku. Ta má parfémů, že by jste se na jedné ruce nenapočítali, možná ani na dvou, ale to je fuk :D. Občas si nějáký vypůjčím - jak se říká na věčné časy :D. Mamky vůně, která mamču úplně nejvíc vystihuje je Dolce Gabbana LIGHT BLUE, možná je to tím, že už má několikáté balení. Cena za 50 ml je něco okolo 1100 Kč. Není vůbec sladká, voní prostě jako moje mamka :D Jinak a lépe jí popsat nedokážu..A druhou oblíbenkyní v maminčině sbírce je Salvatore Ferragamo INCANTO HEAVEN. 50 ml seženete za necelých 500 Kč. A voní opravdu moc hezky! Tak něják mi to připomíná dětství a ani nevím proč. Vůně mi připomíná poutě, kam jsme jako malý chodili a taky čerstvě vyprané prádlo s Lenorem :D Bohužel mamka ztratila to nejlepší, co na tom parfému bylo - víčko!:D Bylo hrozně hezké a zajímavé!! Ale i to se stává, taky teď zrovna nemůžu najít mou nejoblíbenější rtěnku a jsem z toho více méně nervozní! Snad jí najdu brzo!



A hurá na pány! Teď tím nemyslím pánské záchodky, ale vůně! Diesel Green Masculine je u mě designem jasný vítěz. Lepší balení jsem ještě neviděla. Zelenou barvu mám ráda a vůně je taky moc hezká. Cena není vysoká, dá se sehnat do 300 Kč (za 75 ml) , a určitě to jako dárek k narozeninám udělá radost! Palec nahoru pro toho, kdo navrhoval design! David Beckham Instinct je prostě klasika snad pro všechny. Hodí se pro všechny věkové kategorie, a je známá po celém světě. Tahle vůně mě nikdy neomrzí.  Znám hned několik kluků, co jí používá. Za 400 Kč seženete 75 ml balení a váš miláček, nebo brácha bude vonět jako David Beckham! :D Jak je to s výdrží, opravdu nevím, protože jsem ještě pánské vůně nezkoušela, ale kdo ví, co ještě zkusím :D

A předposlední věc, kterou bych vám chtěla říct jsou testery, které mi byli zaslány! Nejvíce bych si přála vůni od Escada DESIRE ME, 50 ml výjde na nějákých 750 Kč, a opravdu moc krásně voní, dlouho vydrží a je taková prostě úžasná! Mám jí sice jen ve vzorku, ale jednou bych si jí chtěla pořídit! Podle vzhledu mě zase láká Moschino Glamour. Ta vypadá prostě božsky! Další dvě, co mě zaujaly jsou následující PUMA I am going  a taky Narciso Rodriguez For Her . Na těch vzorečkách se mi líbí, že nezabírají místo. Stačí je hodit do kabelky a je to! Jaká je vaše oblíbená vůně? Všechny parfémy, o kterých jsem dnes psala mohu jen a jen doporučit. Fotky jsem čerpala zde. Dnes mi přišel balíček od Miss Sporty, těšte se na recenze! Budou to především laky na nehty a voděodolné produkty. Vaše K.








2 komentáře :

  1. Ahoj, já jsem v poslední době úplně závislá na vybírání vůně :) jako moc jich nemám, ale objednávám vzorečky, hodiny se dívám na makeup collection videa :-D prostě mazec. Ale moje nejoblíbenější vůně je teď Lanvin 2 Rumeur - nejprve v ní hodně cítím mandarinky, pak ji přestanu cítit, ale hodně lidí mi říká, že skvěle voním. Mě by docela zajímalo jak... protože to fakt na sobě už pak necítím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty od Avril mám taky ráda, voní mi všechny 3 a zbytek ani nějak neznám :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops