pondělí 22. dubna 2013

Synergen sprchový gel Young Miss

Milé dámy,
dnes jsem tu s krátkou recenzí na sprchový gel, který jsem koupila za nízkou cenu a nádherně voní! Jedná se o sprchový gel od značky Synergen, kterou seženete v každém Rossmannu. Koupila jsem ho asi za 19 Kč, a jedná se o řadu Soft Shower a "příchuť" Young Miss, kterou já bych osobně pojmenovala jednoduše a to borůvka. Miluju borůvky, takže touto vůní mi udělali výrobci radost. Obsah balení je 300 ml, obal se mi moc moc líbí, je takový typicky holčičí a vůně je úchvatná. Opravdu voní po borůvkách. Tento sprchový gel je super, opravdu si můžu dovolit říct, nejlepší co jsem za poslední dobu zkusila, protože poměr cena/kvalita je fakt super. Netuším, jestli se dá sehnat v ČR, protože já jsem ho koupila v Německu, ale určitě něco na ten způsob bude. Opravdu super sprcháč - musím říct, že žádné extra nároky na takové ty koupelnové věci nemám, ale tahle produkt se mi líbí jak cenou, tak desingem Určitě se po něm jukněte. Mějte se fajn, zítra se ozvu. K.


1 komentář :

  1. Ahoj, tenhle sprchový gel jsem ještě nezkoušela, ale určitě se po něm podívám. Můj nejoblíbenější je určitě Radox, mají podle mého názoru naprosto dokonalý výběr vůni. Nedokážu si představit ráno bez pořádně sprchy. Za mě vyzkoušej určitě zázvorový gel - pokud ho máš tedy ráda. Nenašla jsem podobný u žádné jiné značky. Kamarádka se zase neobejde bez Berry, je neskutečně voňavý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops