úterý 23. dubna 2013

Rival de Loop - rtěnky

Dneska mám pro vás recenzi hned dvou rtěnek od značky Rival de Loop. Koupila jsem je v Německu v Rossmannu za 50Kč (byli ve slevě). Oslovili mě hned 2. V odstínu 27 a 37. Jedna je taková krásná červená a druhá světle růžová. Obě dvě v době mají krásný zlatý shimmer - jukněte na fotky, Hezky drží a velmi dobře hydratují. Jsem z nich přímo nadšená. Nevydrží celý den, ale pár hodin ano. Od té doby, co jsem si je koupila používám jedině tyto rtěnky. Jsou fakt super, takže na ně v Rossmannu koukněte. Stojí za to! K. 

p.s dneska jsem zkusila fialové líčení, ale moc to ke mě nesedí..









2 komentáře :

  1. Moc pěkný článek ... Já našla pěknou červenou tady tu a jsem nejspokojenější http://funbyfresa.blogspot.cz/2013/04/recenze-rtenky.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops