sobota 20. dubna 2013

Řasenka STUDIO LASH INCREDIBALL od Miss sporty

Ahoj,
jak se máte v sobotu? Já se chystám ven, ale ještě před tím se s vámi podělím o řasenku z řady Studio Lash od Miss Sporty. Tahle řasenka mě zaujala nejen obalem, který je výrazný oranžový, ale taky skvělým gumovým kartáčkem. Vím, že hodně lidí tyto kartáčky nemá rádo, ale já jsem si je oblíbila už u jiných variant v této řadě. Tuším, že to byla růžová a zelená řasenka s podobným kartáčkem, který byl taky gumový. Tento kartáček je zajímavý a musím říct, že se s ním velmi dobře pracuje. Řasy hezky oddělí a neslepuje (omlouvám se za kvalitu fotky, fotila jsem při špatném světle). Vím, že každá z nás má ty řasy jiné, takže nemusí vyhovovat všem, ale já si nemohu stěžovat. Řasy vypadají přirozeně, což je pro mě velké plus. Stojí necelých 70Kč, je to klasické balení, které vydrží poměrně dlouho a jak už jsem říkala i ostatní řasenky v této řadě se mi dobře osvědčili. Seženete jí skoro v každé drogérii, k dostání je snad úplně všude. Pokud pod ní dáte primer, není na co si stěžovat. Možná jediné -  není voděodolná, takže na léto celkem nepoužitelná, ale pokud nejdete k moři, nebo nejdete na koupaliště, je za tu cenu skvělá! Ale mám za to, že v této řadě je hned několik voděodolných řasenek, takže když tak sáhni i po jiné. Takže pokud jste nevěděli, jestli si jí pořídit, teď už váhat nemusíte!
Zhodnocení řasenky Studio Lash Incrediball:
+ gumový kartáček
+ cena
+ přirozený vzhled
+ neslepuje řasy

- není voděodolná

Užijte si den, já si jdu dát oběd a pak asi zajdu ven, sice tam není tak hezky jako v posledních pár dnech, ale teplá mikina to vyřeší. Dnes se ještě těšte na jednu recenzi, nebo článek, nicméně nevím, kdy ho zveřejním. Zatím se mějte K.



4 komentáře :

  1. jsem celkem překvapená, že za takové peníze je celkem dobrá řasenka :-)
    nemám, ale možná vyzkouším :-)

    GA o Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla od Miss Sporty dvě řasenky a nejsou špatné. Teď mám od Avonu a Oriflamu a řekla bych, že jsou srovnatelné a za nižší cenu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Podľa mňa záleží aj na tom, kto má aké riasy. Ja ich mám dlhé a husté a jedna špirála od miss sporty mi naprosto vyhovovala. Moja kamarátka má "riasy ďaleko od seba" a jej tak pekné mihálnice neurobila..

    OdpovědětVymazat
  4. Ja moc nemám rada také povykrúcané kartáčiky, som radšej za skor tie klasickejšie :) Ale za tú cenu je to výhodná kúpa!! Moja_GiveAway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops