středa 3. dubna 2013

ESSENTIALS Bronzer se štětcem od ELF

Zdravím všechny,
zítra jedu na celodenní výlet do Prahy, celkem se těším, tak uvidíme jak se povede. Dneska se jukneme zase na kosmetiku o ELF, zítra by mi měla přijít ta konopná kosmetika, o které jsem se už zmínila, ale budu si jí muset vyzvednout až v pátek, což je trochu škoda. Ale zpět k recenzi. Dnes to bude Bronzer, ze základní řady. Já jsem si pořídila odstín bronzed, který je dost pigmentovaný a taky tmavý. Na mě až moc, takže s ním musím opravdu šetřit. Prodává se v praktickém balení s zrcátkem a štětcem. Prodává se za 76 Kč,což je celkem příznivá cena. Jak už jsem říkala, je ze základní řady, což hodně lidí nemá ráda. Tento Bronzer není do oranžova, to je podle mě velká výhoda. Mám problém najít neoranžový bronzer. Co mi ale strašně vadí je, že strašně, ale strašně práší. Hodí se spíš pro tmavší typy, protože na mě (jako bleduli) je moc tmavý, a léto si myslím, že bude stačit. Balení má 6g. Pokud bych si měla koupit nový bronzer, tento by to nebyl, možná by byl lepší světlejší odstín...Zhodnocení:
+ cena
+ praktické balení

- barva
- strašně práší

Pokud si chcete koupit bronzer, kupte si ten zapečený, tenhle je podle mě nic moc, ale zase - je to věc názoru, takže někomu může vyhovovat. K.



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops