čtvrtek 12. září 2013

Tvářenky ELF z řady studio - recenze

 Ahojky,
dneska Vám přiblížím dvě tvářenky od značky ELF z kolekce Studio, které jsem dostala od mojí nejlepší kamarádky. Mám hned dvě varianty (proč troškařit, že?) - fuchsia fusion (což je moc krásná barbie růžová barvička se třpytkami) a tickled pink (matná a přirozená tvářenka). Obě dvě jsou moc hezké! Moc se mi líbí balení - matné černé. Vypadá opravdu elegantně, nepůsobí levně (i když možná je) a nebojím se, že se mi rozbije v kabelce. Co mě  poměrně hodně překvapilo, je pigmentace. Je opravdu dobrá! Stačí opravdu troška a tvářenka je hned vidět. Co se týče výdrže, tak je také celkem fajn, po 8 hodinách je pořád vidět, i když ne tak intenzivně. Cena je 97 Kč,sice je trochu nevýhoda, že se dá kosmetika ELF sehnat jen na internetu, a poštovné není zrovna nejlevnější, ale ELF má často AKCE, kdy je poštovné zdarma - takže kdo si počká, ten se dočká. Troufám si říct, že jsou to ty nejlepší tvářenky, které jsem měla a zkusila. Určitě bych je doporučila, a pokud bude možnost, ráda si je pořídím znovu. Jediné, co mi trošku vadí, je jak tvářenky práší, ale to je u ELF kosmetiky už asi "normální" a všichni to vědí. I přes to jsem si je ale moc oblíbila :) Ta třpytivá barvička se hodí na večerní líčení a ta světlejší, matná je super na běžné denní líčení! Jaké zkušenosti máte s tvářenkami od ELF? Já jsem spokojená i s bronzery od této značky. Mějte se krásně, K.






a tady jsou ještě dvě novinky, které teď budu testovat :) Vypadají opravdu dobře, tak uvidíme :)




3 komentáře :

  1. teď má wlf akci, tak jsem si asi po dvou letech objednala... právě tyhle 3 tvářenky a jedno bronzer-tvářenka duo :-) tak uvidíme, zahraniční youtuberky je hodně chválí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops