pondělí 2. září 2013

Recenze na bronzer Match Perfection od Rimmel London

Ahoj,
doufám, že jste všichni první den ve škole přežili. Já jsem z toho taková nesvá. Čeká mě maturita, což nebude určitě nic lehkého. Ale na druhou stranu mě čeká maturitní ples, který si tedy pořádně užiji! 
Dneska vám ukážu bronzer, který jsem našla v drogérii Teta a jsem za to moc ráda. Je to bronzer Match Perfection od Rimmel London. Mám ho v odstínu 02 MEDIUM - což je poměrně světlá barva,  (i přes to, že je to tedy střední odstín), protože mi dělalo problém odstín nafotit. Takže to s ním těžko přeženete. Co si budeme povídat, i já měla období, kdy jsem na sebe dávala tunu tvářenky a bronzeru a pak jsem venku koukala, jak moc mám červené tváře. Na tohle si dejte obzvlášt pozor, pokud máte špatně osvětlenou koupelnu, nebo místnost, kde se líčíte. Má 15g, takže na bronzer úplná klasika. Moc se mi líbí balení a bronzer. Je hezky zpracovaný - 3 odstíny, takže i když se seknete o odstín, nic tak hrozného se snad nestane. Koupila jsem ho za 69,90 Kč v akci, a normálně stojí tak okolo 100 Kč. Celkem jsem si ho oblíbila, vydrží poměrně dlouhou dobu, odstín se mi také líbí. Poslední dobou jsem si odvykla od tvářenky, používám teď jen bronzer. Moc se mi líbí, že je matný, protože třpytky já moc nemusím, obzvlášť, když použiji třpytivé stíny. Pak už mi to příjde moc nelíčené, když jsou třpytky všude kam se podíváte. Předtím jsem používala bronzer od ELF a taky nebyl špatný, měla jsem dva (jeden ze základní řady, na který je i recenze a druhý byl ten zapečený, a ten pořád mám, akorát mi příjde, že dělá fleky - na ten teprve recenze bude) Tenhle je ideální i pro mou citlivou pleť, za což jsem moc ráda. Takže tento bronzer rozhodně doporučuji..:) Rimmel mám celkové ráda. A co vy? Zkusili jste ho? Karolína






3 komentáře :

  1. Je ten je matny jo? To je bezvadny, takovy se malo vidi. A mas pravdu, je lepsi se licit pred oknem na dennim svetle :)

    OdpovědětVymazat
  2. já ho mám a miluji nadevše :) je fakt skvělý a všem ho moc doporučuji! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops