pátek 20. září 2013

Scandaleyes eye shadow paint 014 manganese purple od Rimmel London

Krásný pátek a víkend všem!
Dneska se podíváme na novinku od Rimmel London, která se ještě nedá koupit (ale brzo si jí budete moct pořídit i vy). Mám tu možnost vyzkoušet krémové oční stíny v odstínu 014 Manganese Purple. Nejdříve jsem byla trochu zklamaná, že jsem dostala stíny ve fialové barvě (i když ta barva je moc hezká), protože jsem spíš na jiné barvy, jako je hnědá a šedá,..Ale nakonec jsem je tedy zkusila. A zas tak strašná barva, jak jsem čekala, to nebyla. Oči mi celkem hezky vynikly. Stíny jsou v praktickém balení, odstín se mi také moc líbí, na světle hází takový modrý shimmer a mají třpytky. Veliká výhoda je, že se nedají rozbít, ani nepráší. Mají 7 ml a zajímavý aplikátor. S těmito aplikátory já zkušenosti nemám, takže když jsem stíny zkoušela poprvé, vůbec mi to nešlo a proklínala jsem štěteček. Nakonec jsem si ještě vzala obyčejné fialové stíny s trochu je vystínovala do ztracena. Příjde mi, že stíny nemají všude stejnou intenzitu (ale to časem určitě vychytám), tak jsem se s tím nejdříve docela prala, ale nakonec jsem do školy odešla celkem dobře nalíčená. S tím aplikátorem si prostě nerozumíme, ale věřím, že časem najde nějáký fígl, jak to. Pokud ho tedy znáte napište ho prosím do komentářů. Co se týká výdrže, drží moc dobře. Používám je bez báze a takových 8 hodin vydrží na oku a ani se nehnou. Cena se bude pohybovat okolo 129 Kč, a mají asi 5 odstínů, co jsem koukala, tak snad hnědý, modrý, bronzový a ještě nějáký tuším. Stíny by měly být voděodolné, takže do tohoto počasí, jako je dnes, se budou hodit. Škoda, že na mě vyšla ta fialová, protože je přeci jen tolik nevyužiji, ale celkem se mi líbí ten nápad a až budou v drogérce, skočím si i pro hnědou variantu :) Ještě mám jednu novinku - a to řasenku. Nechala jsem si sundat řasy (jaké řasy mám teď, proč jsem se rozhodla řasy sundat se dozvíte v dalším článku, který plánuji) Mějte se fajn, a dejte vědět, jestli jste také zkusili tyto krémové stíny. Líbí se mi ten nápad a připadají mi fajn. Určitě je také zkuste - doporučuji K.







1 komentář :

  1. Už se hrozně těším až jedny ze stínů budu vlastnit, vypadají strašně pěkně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops