neděle 3. března 2013

RECENZE na LONGlasting eye pencil 02 HOT CHOCOLATE

Dnes tady pro vás mám ještě jednu recenzi,
a to na hnědou tužku od Essence. Je to ta tužka z nejnovější kolekce, já mám odstín 02 HOT CHOCOLATE, rozhodla jsem si koupit hnědou tužku hned potom, co jsem dokoukala tutoriál u Petry na blogu. Moc se mi líbilo, jak je tužka světlejší než černá a není tak výrazná. A musím říct, že rozdíl je opravdu vidět.Černá tužka mi teď příjde moc tmavá, protože mám jak světlou pleť, tak vlasy, takže jí skoro vůbec nepoužívám. Mám ten dojem, že Essence má ještě jedu hnědou tužku, o něco světlejší, takže si na ní taky brousím zoubky :D. Ještě jsem zahlídla zelený odstín a taky se mi zamlouvá. Tahle hnědá barvička mi ale opravdu vyhovuje, je to hezký odstín. Je taky dobře pigmentovaná. Obsah balení je 0.28g - klasická tužka. Já jsem si koupila tu vysouvací, protože nemám ráda, když se ty tužky pořád lámou v ořezávátku. Vydrží dlouhou dobu, dá se říct, že ráno se s ní namaluji a za 6 hodin, když příjdu ze školy nepoznám rozdíl, takže za ty peníze super. Stála mě myslím 79Kč. Podle mého je to opravdu kvalitní produkt a Essence se tento výrobek vážně povedl. Já jsem nadšená. Takže za mě plný počet bodů.

Zhodnocení LONGlasting eye pencil od Essence:
+ výdrž
+cena
+ krásné barvičky
+ dobrá pigmentace

Nic špatného o této tužce opravdu říct nemůžu. Je skvělá a až mi dojde určitě si jí koupím znovu!




2 komentáře :

  1. Já používám tužku na oči od Catrice, takže stejného várobce, a je to snad nejlepší tužka, co jsem kdy měla a stojí stejně. Možná do těch tužek dávají stejnou náplň :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak toto je moja stálica, akurát používam čiernu. Je super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops