čtvrtek 21. března 2013

RECENZE NA SYNERGEN - čokoládové tělové máslo + novinky

Zdravím všechny čtenáře!
Dneska jsem měla školu jen krátce, takže mi to dokonce i uteklo. Také mi udělal radost dnešní baliček. Přišel mi lesk na rty od Rimmel - žhavá novinka. Ano, už i já jsem testerka novinek od Rimmel. Odstín mi přišel docela hezký, takový hodně hodně pigmentovaný a růžový. Mám z toho radost, ale chtěla jsem vám jen říct, co je u mě za novinky ;) A ještě bych málem zapomněla na to, že snad klapne spolupráce s ladyboxem. Takže příště se o této rtěnce - lesku rozpovídám víc. Teď už ale k recenzi na tělové máslo od Synergenu.


Takže...toto máslo jsem si koupila zase v Německu v Rossmannu. Obsahuje 250ml tělového másla, což je celkem dost. Koupila jsem si ho hlavně kvůli tomu, že má být čokoládový, ale....no o tom zachvíli. Takže balení je normální, ale celkem velké, cena okolo 120Kč a jak už jsem říkala tato značka se dá pořídit v Rossmannu. Musím říct, že celkem hezky hydratuje, ale moc ráda ho nepoužívám, protože má opravdu hroznou vůni. Čokoládu mám ráda, ale tohle prostě nevoní po čokoládě, je to taková hodně chemická čokoláda. Je tedy hodně hodně parfemovaný.Na obličej bych si ho tedy nedala, ale na těle za tak špatný není. Kdyby ta vůně byla o trochu míň, asi by to byl lepší. Stejně moc dlouho nevydrží a opravdu mám radši třeba tělové mléko od Manufaktury s vanilkou (recenze zde) Ta vanilka oproti té čokoládě voní méně chemicky. Jsem docela dost zklamaná, ale nedá se nic dělat. Je to tedy limitovaná edice, takže nevím, jestli se dá ještě sehnat. Abych byla upřímná, musím říct, že bych si toto máslo už nekoupila. Hydratuje hezky, ale ta vůně mi prostě nesedí. Za mě tedy už nikdy více.Takže tak. Určitě ho ale dopoužívám.Máte s tímto tělovým máslem zkušenosti? A teď už zhodnocení:

+ cena/velikost balení
+ dobře hydratuje

- hodně velké mínus dávám za tu chemickou vůni, ta mi prostě nesedí. A ať už by bylo to máslo jakkoli dobré, ta vůně je hrozná.

Takže trochu zklamaní..:((  Užijte si den, já si ho určitě užiju, protože zítra nejdu do školy, a dneska mi přijede přítel...Juchůů





3 komentáře :

  1. Docela škoda, že u nás toho ze Synergenu je dost málo. :( Ocenila bych větší výběr. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem by mě zajímalo, jak by vonělo mně :D Ale nějak jsem si ho v Rossmannu nevšimla...

    OdpovědětVymazat
  3. jé taky mi přišel ten "lak na rty" :-)
    a moc pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops