neděle 9. listopadu 2014

Včerejší procházka na Vyšehradě

Ahoj všem,
dnes tu mám jen kratší článek. Včera jsme se s přítelem byli projít po Praze a udělali jsme si pár fotek. A tak mě napadlo, že Vám ukážu můj krásný kabátek, který se skvěle hodí na podzim a já jsem si ho moc oblíbila. Je z House asi za 1200 Kč a žádný jiný poslední dobou nenosím. Nejraději ho kombinuji s šedými pohodlnými botičkami, jeansy a nějákým teploučkým svetrem. Dejte mi vědět, jak se vám tento outfit líbí a nezapomeňte soutěžit v giveaway o super ceny. My dnes máme rodinou oslavu, tak se moc těším, až zase všechny uvidím. Karolína

p.s včera jsem poprvé ochutnala to "světoznámé" kafe ze Starbucks a je výborné!



více fotek v celém článku




kdo by chtěl podobné fotky, ať kontaktuje mého miláčka 


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops