středa 5. listopadu 2014

Jordana Cosmetics tvářenka v odstínu 49 Passion Rose

Hezký podvečer,
hned ze začátku bych chtěla napsat, že moc závidím blogerkám, které dnes mohou být na večírku finále Blogerky Roku. Moc ráda bych se tam podívala a tak doufám, že bude hodně videí, abych aspoň skrze kameru viděla, jak to probíhalo. Také mám nový Instagram, kam budu častěji přidávat, takže budu moc ráda, pokud se podíváte, co je u mě nového (odkaz zde). Mám teď plno nových produktů, které vypadají moc slibně.

Každopádně už se vrhnu na recenzi. Dnes to bude recenze na tvářenku od Jordana Cosmetics, kterou jsem si koupila na Interbeauty za 50 Kč. Slyšela jsem na ní hodně chvály a tak jsem si dvě pořídila. Tu druhou dostanu ale až k vánocům. Odstín 49 Passion Rose, což je krásná růžovoučká barva se mi zalíbila hned na první pohled, působí přirozeně a to je teď výhoda, protože mám opravdu světlou pleť. Balení je jednoduché, ale je vidět, že není kvalitní, protože nápis už není skoro vidět. Nám ale nejde o balení, ale právě o produkt. Tvářenka je za tu cenu opravdu skvělá, vydrží několik hodin a nedělá fleky. Voní zajímavě. Jako typická vůně make-upů, což mi vůbec nevadí.Jsem opravdu ráda, že jsem si tvářenku koupila, protože v tomto případě platí - za málo peněz, hodně muziky. Je docela hezky pigmentovaná, ale na tmavou pleť bude asi moc světlá, proto bych volila jiný, tmavší odstín. Mě ale sedí moc hezky. Co mě mile překvapilo je to, že nepráší. Takže já jsem za tu cenu velmi spokojená a zajímalo by mě, jestli jsou takhle skvělé i ostatní produkty, jako bronzery, nebo rtěnky. Pokud s Jordana Cosmetics máte zkušenosti, dejte mi vědět jak jste s nimi spokojení, budu jen ráda. Jaká je vaše oblíbená tvářenka? Hezký zbytek dne, Karolína





Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops