pondělí 10. listopadu 2014

Nový Dove suchý šampon

Hezké pondělí,
i když suchým šampónům moc neholduji, byla jsem moc zvědavá jestli (a jak) vlastně funguje. Když jsem byla na tiskové konferenci Dove (o které jsem vám taky psala), součástí toho byl také hair styling a suchý šampón mě mile překvapil. Když mi potom zastoupení Dove psalo, jestli bych něco neotestovala, moc ráda jsem souhlasila a těšila se, co mi přijde domů za produkty. Jeden z nich byl tedy i tento suchý šampón, který odstraňuje pocit mastných vlasů, jako asi každý podobný suchý šampón. 

Jediné, co jsem zkoušela podobného, byl pudr na vlasy, který měl zvětšit objem. Ten sice zvětšil, ale vlasy byli takové ulepené a já jsem si tak či tak vlasy hned umyla. Proto jsem se možná takových produktů bála a žádné nezkoušela. Tenhle šampón má 200 ml a vydrží toho opravdu dost. Slyšela jsem že suché šampóny hodně rychle ubývají, ale tento jsme s přítelem zkoušeli několikrát a pořád v něm toho dost je. Vůně je jemná, není to nic, co by mi překáželo, ale zase to není super úžasná vůně. Každopádně neurazí. Funguje opravdu dobře (jako ukázku jsem vám vyfotila moje vlasy před aplikací a po). Vlasy už opravdu potřebovaly umýt, ale šampón to hned napravil. Tak či tak bych si ale vlasy uvázala do culíku, protože rozpuštěné nosím nerada. Na vlasech šampón nezanechává bílé stopy, což je obrovské výhoda (pudr co jsem měla se nedal použít, protože to vypadalo, že mám šedé vlasy, nebo obrovské odrosty barvy). Vlasy nejsou ani ulepené nebo tvrdé (určitě víte, jaký pocit myslím). 

Cena se pohybuje okolo 100 Kč, ale teď jsem koukala, že na Dove kosmetiku jsou velké slevy (v Praze třeba v MY tesco, tuším sleva 40%). Určitě mohu tento suchý šampón doporučit. Určitě je fajn na léto, nebo na cestování, ale co si budeme povídat, umyté vlasy jsou stejně nejlepší. Aplikace je opravdu jednoduchá, stačí nastříkat, vmasírovat a vyčesat. Opravdu taková moje první pomoc, když ráno nestíhám a zjistím, že vlasy vypadají hrozně. Používáte suché šampóny? Mějte se krásně, Karolína







1 komentář :

  1. hezký článek :) asi zůstanu u Batiste :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops