sobota 31. května 2014

Pupalka dvouletá v akci

Ahoj holky!

Dnes tu mám něco nekosmetického, i když to s mojí pletí děla opravdu zázraky. Jsou to tobolky Pupalky dvouleté, které mají hned několik účinků. Jsou to tobolky s pupalkovým olejem obsahující různé esenciální mastné kyseliny které se podílejí na imunologických funkcích lidského organismu (což je zrovna pro mě dobré, protože při cukrovce mám sníženou imunitu). Pupalkový olej se používá pro kosmetické a léčebné účely k hojení ran, při popáleninách, různých nemocech kůže a vnitřně při předmenstruačních bolestech, cévních chorobách a k celkovému posílení imunity a ochraně proti stresu. Moje pleť není ideální. Pokud jí srovnám s kteroukoli youtuberkou, nebo blogerkou z ČR, pokaždé jim závidím, protože mají pleť bez chybičky. 

Musím říct, že mi to při ekzému opravdu pomohlo. Pokud si pupálku zapomenu dva, tři dny vzít, udělají se mi fleky. Takže to určitě nějáký dobrý vliv má. Je také pravda, že jsem měla hrozné bolesti před menstruací a kolikrát kvůli tomu nešla ani do školy. A je vidět rozdíl i v tom. Cena za 100 tobolek (denně se berou 2 ráno a 2 večer), takže to vystačí na 25 dní, je cca 240 Kč. Což není zas taková investice. Poradil mi to přítel a já jsem za to vážně moc ráda. Jsem si jistá, že mi to pomáhá, protože vidím rozdíl. Takže doporučuji těm, kteří mají problémy s pletí, nebo nějáké onemocnění kůže. Je jasné, že to zase nebude fungovat každému, ale zkusit se má všechno. Pupalku beru asi 3 měsíce, a účinky jsem poznala asi po měsíci a půl užívání. Vím, jak moc nepříjemné je mít ekzém, takže jsem zkoušela opravdu hodně věcí, a tohle je jedno z mála, co mi pomohlo. Zkuste to a uvidíte. A pak mi dejte rozhodně vědět! Co vy a vaše pleť? Máte s ní problémy? 
Mějte se krásně, Karolína.




Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops