čtvrtek 29. května 2014

3,2,1, a jsem zpátky / FOTD 28.5.2014 s Galaxy Chic paletkou

Ahoj všem!

tak mám úspěšně po maturitě a konečně se mohu plně věnovat blogování. Musím říct, že jsem se opravdu těšila. Mám toho hrozně moc na recenzování, mám spousty, ale spousty nových paletek, takže jsem je nestihla ani vyzkoušet, o svaťáku jsem se totiž vůbec nelíčila. Nebyl na to čas a ani nálada. Dostala jsem paletku Galaxy Chic a hned jsem musela vyzkoušet, jaká je. Musím říct, že takhle velkou jsem jí nečekala. Má krásně barvy, a je úžasně pigmentovaná. Sehnala jsem jí za nižší cenu, než se většinou prodává, ale o tom až zase příště, až budu psát recenzi. Na první pohled jsem se do ní zamilovala a myslím, že mě bude bavit hrozně dlouho. Protože jsem si jí chtěla objednat už asi před půl rokem a až teď se to konečně povedlo! Co na ní říkáte vy? Sice to jsou takové netradiční barvičky, ale i hezké, jemné líčení se s těmito stíny opravdu vytvořit dá. Mějte se hezky a dejte mi vědět, jak se vám toto líčení líbí. Karolína





2 komentáře :

  1. nádhera, moc krásné barvy :) Barvičky v paletce jsou taky moc pěkné, možná o ní budu přemýšlet. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boží :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops