středa 14. května 2014

Body Basic vlasový kondicionér s fíkem a pekanovým ořechem

Ahoj všem,
dnes mám za sebou další část maturitní zkoušky - a to praktickou a dokonce za výbornou známku. Proto jsem si dala dnes pauzu od učení a vrhla jsem se na příjemnější věci - tedy blogování. Zítra mě ale škola nemine a já se jí budu muset začít věnovat více, než do teď. 

Mám tu recenzi na další produkt od Body Basics - a opět vlasový kondicionér fík a pekanový ořech. Má hezkou růžovou barvu a příjemnou vůni. 250 ml a cena se pohybuje v pražském outletu okolo 60 Kč. Je pravda, že kondicionér s pistácií mi vlasy víc zjemnil, ale tento také - za tu cenu - není vůbec špatný a docela mi vyhovuje. Pokud to srovnám s kondicionéry z drogérie, dá se říct, že je tento kondicionér o 100% lepší. Já jsem vlasy opět zkrátila na krátko a dala přeliv. Kratší vlasy mám mnohem radši, protože je mám pak zdravější a je s nimi menší práce. Mamka měla narozeniny, takže jsem jí objednala masky na vlasy, protože má, stejně jako já, poškozené a barvené vlasy. Pak sem hodím určitě recenzi, jak jsem s maskami spokojená, ale zpět ke kondicionéru. Používám ho teď jen občas, protože mám radši masky, než kondicionéry, ale jeden čas jsme ho používala pokaždé, když jsem si myla vlasy a značku Body Basics jsem si moc oblíbila jak ve vlasové, tak v tělové péči a určitě si tento kondicionér pořídím znovu - DOPORUČUJI :) Mějte se krásně, K.



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops