pátek 11. října 2013

Sada 11ks štětců z ebay.com

Ještě jednou hezký podvečer.
Před nějákým časem jsem si na ebay.com přes kamarádku objednala sadu 11ks štětců z bambusu. Cena bylo nízká (300 Kč), takže jsem na štětce pokukovala už dlouho. Doma moc kvalitní štětce nemám, jsou z Oriflame, nějáké jsou z Rossmannu, nebo ELFu, ale chtěla jsem něco trochu lepšího. Navíc mi oči také dráždili, protože je mám opravdu citlivé. Když přišly domů nestačila jsem si divit. Štětce jsou neskutečně jemné a husté! Nedokážu si představit, jaké jsou tedy štětce od Sigma, když jsou tak drahé. Krásně se s nimi pracuje! Tak si je tedy jdeme prohlídnout trochu blíže.


Takto vypadají štětce ve skutečnosti. Dorazili v praktickém pytlíčku, ale já měla doma pouzdro na štětce, takže když potřebuju štětce sebou, pouzdro je lepší, protože se štětce nemůžou zničit.


Štětce jsem rozdělila do takových menších tři skupin. První skupinu tvoří malé, husté štětce, které používám na sjednocení pudru, bronzeru a tvářenky. Jak můžete vidět, jsou opravdu husté, nevypadávají z nich štětiny a dobře se s nimi nanáší produkty. Jsou praktické, takže si vždy jeden hodím do kabelky, protože se mi zdají takové...jak to říct..multifunkční. Dobře s ními zapracujete pudr, tvářenku, nebo třeba i bronzer.


Další jsou možná lepší než tři předchozí. Používám je doma, když si dávám na líčení záležet - štětec na bronzer, makeup a tvářenku. S tím nejmenším se moc dobře tvářenka nanáší. Tento štětec používám asi nejčastěji. Třeba také na konturování obličeje, nebo na rozblendění stínů. Se takovým to štětcem na make-up jsem doposud neměla zkušenosti. Používala jsem štětec úplně jiného tvaru, takže ze začátku to byl pro mě oříšek. Teď na něj ale nedám dopustit. 


A třetí kategorii tvoří štětce na oblast očí. Když to vezmu zleva, tak ten nejmenší používám na obočí. Krásně se s ním pracuje a s barvou to ani nemůžete přehnat. Další je super na stíny do ohybu. Prostřední ráda používám na korektor a poslední dva jsou mistři v kouřovém líčení! Hezky stíny vystínují do ztracena!


Když to vezmu kolem a kolem, tak tyto štětce se z žádnými jinými, které mám, nedají srovnávat. Jsou opravdu hrozně jemné, skvěle se s nimi pracuje a za tu cenu - no prostě nádhera. Pokud sháníte štětce, kupte si tyto a žádné jiné! Opravdu je vidět rozdíl, protože jemnější štětce jsem ještě neměla! Jukněte na ebay, určitě je tam najdete :) Moc doporučuji, jsem maximálně spokojená! Dejte mi vědě, které štětce používáte vy. Mějte se po zbytek dne dobře, Karolína

3 komentáře :

  1. Vypadají hodně dobře, také nemám doma žádné značkové štětce a pořád po nějakých pokukuji na ebay akorát chybička se vloudila ... neumím používat paypal :D Takže budu muset poprosit nějakou dobrou duši, doufám, že bratranec to umí a objedná mi je :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád nad štětci z ebaye přemýšlím, ale bojím se, že by byly špatné, ale po Tvých zkušenostech do toho asi půjdu. Přece jen štětců není nikdy dost :D
    Beauty District

    OdpovědětVymazat
  3. tak tie vyzerajú naozaj super!!! a za tú cenu..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops