úterý 22. října 2013

Na den modelkou + novinky od Miss Sporty

Ahoj, v sobotu jsem měla možnost vyzkoušet si být na jeden den "modelkou". Dostala jsem se k tomu kvůli mojí sestře, která tam byla taky. Jsem za tu zkušenost opravdu ráda. Nalíčil mě jeden šikovný vizážista, se kterým se chystám napsat rozhovor na blog v následujících dnech, kadeřnice mi udělala účes a já společně s ostatními předváděla oblečení. Líčení se mi moc líbilo, vydrželo od 14h a v 20h vypadalo úplně stejně. Je opravdu příjemné, když Vás líčí někdo jiný, než vy. Taky jsme udělali ještě pár fotek. Měly jsme na sobě celkem 5 outfitů. Jednalo se o zimní kolekce a o společenské šaty. Byla jsem opravdu nervózní, ale nakonec mě to bavilo. I když nemám 180 cm, mohla jsem si vyzkoušet jaké to je na módní přehlídce. Myslím si, že je to perfektní zkušenost a plánujeme další akce. Pokud máte možnost něco podobného vyzkoušet, stojí to za to. Nebo už máte zkušenosti? Jinak mi dnes přišel balíček od Miss Sporty s podzimní kolekcí novinek, tak jsem zvědavá, jak se mi budou líbit. Rtěnka je úžasná a moc hezky voní :) Těšte se na recenzi těchto produktů. Mějte se hezky, Karolína.






1 komentář :

  1. Jednou za čas je fajn, když je člověk hýčkán - ať už na kosmetice, v kadeřnictví nebo na focení. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops