pátek 22. února 2013

TAG: 40 kosmetických otázek (1.část)

Krásný pátek. 
Jsem u přítele a foťák jsem si nechala doma. Nechci vás nechat bez článku, tak tu mám pro vás aspoň TAG, který jsem našla před pár dny na http://carre-de-sucre.blogspot.cz, a protože v něm byli zajímavé otázky, rozhodla jsem se v nich pokračovat. Rozdělila jsem je také do dvou částí, protože 40 otázek se mi zdá dost. Budu ráda, když budete pokračovat a hodíte odkaz do komentářů.

PÉČE O PLEŤ

1. Kolikrát denně si čistíš pleť?
Na tohle jsem lajdák, jen jednou a to večer...Ráno si obličej jen umyju studenou vodou.

2. Jaký typ pleti máš?

Já bych řekla že normální, ale docela dost citlivou. U mě záleží na ročním období, nejhorší je jaro a léto.

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?

Odličovač za pár korun od Rival de Loop (více ZDE!!)

4. Používáš peeling (další otázkou bylo: Jestli ano, tak jaký?)

Peeling používám jen na tělo, momentálně od ISANA, zdá se mi celkem fajn. 

5. Jaký pleťový krém používáš?

Od Ryoru, ten mandlový. Musím říct, že je skvělý, před časem jsem na něj taky dělala recenzi

6. Máš pihy?

Moc ne, ale pár jich mám..ale žádná pihatka nejsem :D

7. Používáš oční krém?

Ještě ne,..myslím, že ještě 2-3 roky mám čas.

8. Máš nebo si někdy měla problémy s akné?

S akné naštěstí nemám, ale mám problémy s ekzémem, a to je snad ještě horší:(


9. Jestli ano, co ti nejvíce pomohlo?

Na ekzém mám mastičku s kortidoidy od dermatologa.

LÍČENÍ

10. Jaký make-up (foundation) momentálně používáš?

Od Maybelline AFFINITONE, je skvělý (vice ZDE!!). Ale teď chci zkusit nějáké BBcreamy...

11. Jaký korektor používáš?

Od Essence Coverstick (více ZDE!!)


12. Jaký máš barevný tón pleti?

Hodně hodně světlý...jsem bledule

13. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?

Líbí se mi, ale ještě jsem se to pořádně nenaučila, takže nepoužívám

14. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé tři měsíce? 

Já jsem ale lajdák....každé 3 měsíce si novou rozhodně nekupuji.


15. Jakou značku řasenky momentálně používáš?

Od Oriflame, Maybelline a Essence

16. Drogérie nebo parfumérie?

Jak kdy, tady u nás jsou jen drogerie...takže asi tak

17. Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky?

ne

18. Jaké pomůcky při líčení používáš?

Štětce, zrcadlo.

19. Používáš podkladovou bázi pod make-up? Jestli ano, tak jakou doporučuješ?

Nepoužívám, jsem na to moc líná, ale rozhodně NE tu od Essence


20. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny? Jestli ano, tak jakou doporučuješ?

Používám...tu od Essence, je celkem dobrá:)

Pokračování příště :))

1 komentář :

  1. S tou podkladovou bází pod oční stíny od Essence souhlasím - je vážně dobrá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops