úterý 12. února 2013

RECENZE na pigmenty Baked brown od ELF

Pěkné, ikdyž pro mě náročné úterý. Musím říct, že dnešek bych nejraději vymazala, protože to byla opravdu hrůza. Venku sněží jako blázen a já to zrovna dneska měla daleko domů. Aspoň jsem se prošla tak na týden dopředu. No, ale teď k věci. Dneska vám ukážu pigmenty od ELFu. Můj odstín je baked brown, je to moc hezká hnědá barva, ale trochu lituji, že jsem si nevybrala trochu výraznější, třeba nějáké modré. No, možná v příští objednávce. Cena je 97 Kč, balení je 1,5g, takže těch pigmentů je opravdu dost a zatím jsem nezaznamenala nějáké ztráty a to je používám dost často, protože nelíčím jen sebe, ale i mamku a ségru. Strašně mě to baví, ale zatím jsem s barvami moc neexperimentovala, nejraději mám hnědou, takže přírodní barvy. Vrhneme se na to.



Jak vidíte, balení je jak pěkné, rak i dobře vymyšlené. Nehrozí vám, že se pigmenty rozsypou. Od pigmentů jsem čekala velkou pigmentaci, trochu třpytek a hezkou barvu. Mé očekávání pigmenty celkem splnili. Hezká barva, také obsahují třpytky, a ta pigmentace tam je také, ikdyž ne tak velká, jak jsem čekala. Stačí ale 2-3 vrstvy a barva je hodně intenzivní. Řekla bych, že tato barva bude slušet absolutně všem. Těm se světlou či tmavou pokožkou, blondýnkám či zrzkám. Je to prostě taková neutrální barva a každý si s ní přijde na své, tedy aspoň podle mě. Jak už jsem řekla, ráda bych zkusila i jiné, barevnější pigmenty. Kdybych si mohla vybrat, zda si pigmenty koupit, nebo ne, popravdě nevím. Když budu psát, to co si opravdu myslím, zdá se mi, že jsou stejné jako jakékoliv jiné oční stíny a já mezi tím moc rozdílů nevidím. Pod pigmenty se rozhodně hodí báze, protože pak se brzy ztratí. Sada obsahuje také štěteček, což mi příjde jako módní doplněk, protože podle mého jsou naprosto nepoužitelné, asi už jsem zhýčkaná. Takže štěteček bych uvedla jako plus i mínus. Je sice hezké, že ho k balení přidají, ale moc kvalitní tedy není. A co vy? Máte s nimi zkušenosti?

Zhodnocení pigmentů od ELF:

+ dobrá cena
+ hezké barvy
+ štěteček
+ obsahují třpytky

- velká pigmentace až po 2-3 vrstvách
- poměrně krátká výdrž
- štěteček

Neříkám, že je to nějáká katastrofa. Zkrátka zkuste a uvidíte.




fotka bez blesku:


fotka s bleskem:



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops