neděle 10. února 2013

Stíny od ESSENCE Dance all night

Čauky dámy,
dneska jsem se rozhodla psát o značce Essence. Před časem jsem si koupila oční stíny, z té základní řady. Ze začátku jsem z nich byla přímo nadšená, za tu cenu vypadali opravdu slibně. Postupem času jsem ale přišla na to, že tak skvělé taky zas tak nejsou. Stály mě něco okolo 50Kč a lákalo mě, že vypadaly opravdu hezky a třpytivě. Na ty třpytky si poslední dobou hodně potrpím, ani nevím, čím to je. Jsou to monostíny, odstín 02 DANCE ALL NIGHT. Balení je normální, neurazí, ale zase žádná krása. Velikost je 2,5g, takže celkem velké. První dojem celkem dobrý, ty třpytky se mi moc líbili. Když jsem ale stíny zkusila po několikáté, byla jsem zklamaná, jak bude vidět na fotce ty stíny obsahují třpytky jen na povrchu a pak už tolik ne. Takže nejspíš reklamní tah?


Co se týče výdrže, tak ta je poměrně dlouhá, vydrží tak 6 hodin určitě, ovšem barva pak není tolik intenzivní, jako na začátku. Mě světlé barvy moc nesluší, musím je nakombinovat s nějákou tmavší, třeba hnědou, tu mám ze všeho nejraději. Ale na rozjasnění víčka jsou dobré, jen jsem myslela, že ty třpytky budou opravdu všude, ne jen na vrchu. Což mě trochu zklamalo, ale co bych za ty peníze mohla chtít, že? Snad to na fotce aspoň trochu vidíte. Barva je hezká, taková jemná, takže se bude líbit asi všem, jen mě mrzí ty třpytky, ale to už jsem říkala. Jak jste spokojení vy ze základní řadou očních stínů od Essence? Já mám ještě jedny stříbrné, a ty jsou skvělé :)

Zhodnocení produktu:

+ jemná barva
+ cena/výdrž

- třpytky jsou jen povrchu a pak už jich tolik není
-
Takže pokud sháníte jemné stíny na rozjasnění víčka za příjemnou cenu, tyhle by vám mohli vyhovovat. Zkuste je a uvidíte:)






Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops