neděle 14. dubna 2013

Tutoriál na JARNÍ zelené líčení

Ahoj všem,
dneska si ukážeme jedno jarní líčení. Už se tady s tím babrám asi dvě hodiny, tak doufám, že to aspoň k nečemu bude. Nejvíce bude slušet hnědým očím, protože je v zelených odstínech. Na mě moc toto líčení nevynikne, protože mám zelené oči, ale zas tak hrozně to není :D. Ještě než začnu, tak jsem se chtěla zeptat, co jste dneska dělaly? Já jsem pomáhala na zahradě, po zimě to byla docela katastrofa. Těším se na sluníčko a na to, až se natáhnu a budu se opalovat!! A teď už se vrhneme na tento tutoriál:



Dnes začneme líčením očí, protože jsou stíny docela tmavé, a mohlo by se vám to vymstít, stejně jako mě před chviličkou. Na oči dáme bázi (báze pod oční stíny od ELF) a začneme bílým stínem, který dáme na celé víčko. Na pohyblivé dáme nejsvětlejší odstín. A do vnějšího koutku dáme nejtmavší zelený stín. Vnitřní koutek můžeme projasnit bílým stínem. Dnes použiji paletku Body Collection - Clasic gold. A nakonec ještě uděláme horní linku. Může být i tlustější, aby byla výraznější. Použiji tužky na oči od Essence Longlasting v zelené (12-have a green) a hnědé (02 hot chocolate) barvě. Zelenou dám také na spodní linku do 1/2. Hnědou použijeme ke zvýraznění a naneseme do poloviny zelené. Snad jste mě pochopili..:D Ta zelená tužka je skvělá - krásně se třpytí.







Protože venku začíná bez teplo, použijeme make-up, který kryje středně. K tomu se skvěle hodí make-up od Rimmel STAY MATTE. Pokud máte dobrou pleť, můžete klidně použít BB cream. Já jsem s nimi ale něják neskamarádila. Korektor použiji od Miss Sporty, který jsem si koupila včera, ale už jsem h před časem měla, jen v tmavším odstínu. Přepudrujeme, ale jen málo, jak venku začne svítit sluníčko, všechno je více vidět. (Zase použiji ten stejný jako vždy - Maybelline Affinitone). 


Tvářenku jsem použila z jedné paletky, která ani nevím odkud je. Mám za to, že jsem jí jednou viděla v ELFu, ale nejsem si jistá. Je to taková krásná růžová.


Na řasy použiji primer a voděodolou řasenku. Teď na jaře je hodně lidí alergických (a já patřím bohužel mezi ně) a tak se vyhneme rozmazané řasence. Tato od Essence je docela dobrá. Její kartáček mi vyhovuje a hezky vydrží. Na rty můžeme dát jen balzám, nebo nějákou světlejší rtěnku. Já mám radši odstíny do hnědé barvy. Rtěnka od NYX v odstínu 620 je stvořená přímo pro mě.



Tak a je hotovo. Pokud máte hnědé oči, určitě toto líčení zkuste. Užijte si zbytek dne, já si jdu vypít kávu na zahradu. K.





2 komentáře :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops