úterý 30. dubna 2013

Rimmel a MUA

Ahoj,
dnes mě doma čekalo velké překvapení. A to formou obálky, která na mě čekala na stole. Byla to obálka od Rimmelu, která mi posílá jejich novinky abych je vyzkoušela. Je to řasenka Scandaleyes Flex.  Má stejný kartáček jako její předchozí varianta, ale myslím si, že tato bude o něco lepší, vyzkouším jí ještě dnes.  Dalšá 3 věci už mám 5 dní - je to dekorativní kosmetika od MUA. Přivezla mi jí babička od Tety z Anglie a musím říct, že se mi teta strefila do vkusu. Je to světoznámá paletka Undressed, která obsahuje 12 odstínů (nejvíce ze objevuje moje oblíbená hnědá barva) Z té jsem tedy naprosto nadšená. Ze zvědavosti jsem také chtěla rtěnku a tvářenku a za tu cenu, za kterou se dá sehnat je to super! Pro dnešek jsem vám je chtěla jen malinko přiblížit a za pár dní se těšte na recenzi. Kosmetiku MUA mám opravdu ráda, s mojí paletkou Immaculate Collection jsem také moc nadšená. A co plánujete na čarodějnice a první máj?


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops