středa 17. dubna 2013

New in 17.4

Ahoj čtenáři,
dneska spíše zkrátka, mám docela dost školy a taky tady byla kamarádka a obarvila mi vlasy..Takže už nemám červenou, ale hnědou. Snad jsem nikoho nezklamala :D, v té červené jsem se celkem líbila. Možná dám zítra nějáké fotky, uvidím, jaké bude počasí. Dnes mi přišly dvoje kraťasy na léto, jedny jsou sice moc velké, ale třeba do nich narostu, že?:D Také mě překvapil jeden e-shop, který mi poslal hromadu vzorečků a dvě plné balení kosmetiky z konopí, máte se na co těšit. První dojmy jsou super! Pro dnešek se mějte hezky, my pořádáme na rodinné zahradě první táborák, tak se těším na buřta :D K.




2 komentáře :

  1. Je to OPRAVDU hodně vzorečků :D
    P.s. Začala jsem znovu psát svůj blog, tak budu ráda, když mou stránku navštívíš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti ta barva sluší ;) dávám like na facebooku (petra lorietta), můžeš mi dát like nazpět, moc by mě to potěšilo ;) předem děkuji!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops