středa 22. ledna 2014

Recenze na STILE STYLING LOTION / výživný gel ve spreji aneb co si rozhodně nekupujte!

Ahoj dámy,
dnes tu mám recenzi na objemový výživný gel ve spreji od STILE Perfetto. Je to tedy gel ve spreji, který má zvětšit objem, zlepšit strukturu vlasu, a dodat lesk a pevnost celému účesu. Dá se použít jak na vlhké, tak na suché vlasy. Tohle všechno je fajn, těšila jsem se, až produkt vyzkouším a výsledek? Hrůza. První věc, která mi vadí je vůně - pokud se to tedy vůně nazývat může. Gel strašně moc smrdí. Dá se zvládnout, pokud si gel nastříkáte do vlhkých vlasů, to pak ta vůně není tolik cítit. Horší to je, pokud sprej použijete na suché vlasy. Vlasy jsem si musela pak hned umýt, protože ten (s prominutím) smrad byl hrozný. Nevím, k čemu se to dá popsat, ale zajímalo by mě, jestli takhle voní všechny produkty, nebo právě jen tento gel. Co se týče účinnosti, je nulová. Žádný objem neudělá a vlasy spíše omastí (pokud to má být ten efekt lesku, tak to je tedy katastrofa). S tímto produktem nejsem vůbec spokojená a nikomu z nás bych ho nedoporučila. Velikost balení je 250 ml a měl by jít sehnat jen u profesionálů. Za mě tedy jedno velké NE!! Mějte se hezky, Karolína 
(p.s těšte se na článek o mém maturitním plese, přípravách a třeba o tom, jak dlouho jsem vybírala dokonalé náušnice. Budete si ale muset počkat do 21.února) 




3 komentáře :

  1. O gelu ve spreji slyším poprvé, ale vzhledem k tomu, že nic takového nepoužívám ani bych do toho nešla:) ale pokud by mě něco takového napadla vím, že tenhle ne:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojqy, prosim prosim, ukazes nam sve dokonale nausnice? Nemuzeme se dockat. Monicka a Barunka

    OdpovědětVymazat
  3. Proc nereagujes? :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops