středa 25. prosince 2013

Recenze na nový PRIMER STAY MATTE od Rimmel London + vánoční svátky

Ahoj všem,
doufám, že si vánoční svátky užíváte stejně jako já. Měla jsem úžasný Štědrý den, dostala moc krásných dárků (nespočet kosmetiky a oblečení, takže se tady na blogu zas konečně objeví nové recenze a outfity). Plánuji článek o tom, co jsem dostala k vánocům, takže nebojte - dočkáte se. S novým rokem mi ale také začíná tikat čas a za chvíli budu maturovat. Musím přečíst knížky a začít si vypracovávat otázky, abych to pak nehonila někdy na začátku května. Maturity se bojím jako čert kříže. Jsem teď často mimo domov, byla jsem v Liberci, v Praze a dokonce v Českých Budějovicích, takže cestuji přes celou republiku. Proto je těžké psát nové články, když většinu věcí nemám u sebe a foťák sebou také netahám. Každopádně doufám, že máte hezké vánoční svátky a užijete si Silvestr. Přidávám pár fotek z aktuálního dění.
Dnes tu mám ale ještě jednu recenzi na bázi pod make-up. Je to nový PRIMER STAY MATTE od Rimmel London. Make-up Stay Matte asi všichni znáte, Rimmel teď přišel s novou, vylepšenou verzí, tak uvidíme, jak si povede a v čem všem se bude lišit. Vrhneme se ale rovnou na primer. Báze pod make-up já osobně vůbec nepoužívám. Měla jsem jeden od Oriflame, ale ten byl tak hrozný, že od té doby jsem si neodhodlala vyzkoušet další - to víte, ta moje velmi citlivá pleť..Tenhle primer se mi líbit už tím, že má zmatnit pleť a zároveň tedy působit jako podklad a tak by měl make-up vydržet delší dobu. Obrovská výhoda je, že ho využijí i ty z nás, které se vůbec nelíčí, nebo nepoužívají make-up, protože se dá použít i samostatně. Je to vlastně takový krém, který se rychle vstřebává a výsledek je vidět prakticky hned. Matná pleť by měla vydržet až 8 hodin, má 30 ml (praktická velikost - juchůů) a cena se pohybuje okolo 159 Kč. Takže jsem se nakonec odhodlala a zkusila ho. Jsem nalíčená asi 6 hodin a zatím se líčení prakticky nezměnilo. Pleť je matná (použila jsem i trochu pudru) a hebká. Navíc by primer neměl ucpávat póry. Žádná alergická reakce se mi neobjevila, takže jsem nadšená. Určitě ho zkuste, pokud nemáte velmi suchou pleť (i když já mám pár suchých míst právě po ekzému a báze mi na to vůbec nevadí - naopak). Určitě ho zkuste, doporučuji. Já si ho určitě pořídím znovu, stojí to za to! Uživejte volno a já se zase brzy ozvu. Karolína :)





(povinná četba,...grrr :X)

(ochutnávka toho, co jsem dostala z kosmetiky - nebojte, není to všechno, čeká Vás toho ještě víc :D)


(naše výzdoba)



5 komentářů :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops