pondělí 9. prosince 2013

Dámská vůně Super Playboy a novinky

Ahoj holky,
moc se omlouvám za mojí neaktivitu, nemám teď vůbec čas a ani náladu. Za chvíli jsou tu vánoce, já nemám nakoupený ani jeden dárek, takže bych si měla asi pospíšit a čekají mě další dvě módní přehlídky, takže zase můžete čekat záplavu fotek. A co je u mě tedy nového? Na mikuláše jsme šli postrašit malé děti, já jsem šla za anděla, takže jsem si i trochu pohrála s líčením, které jsem ale zapomněla vyfotit :( O víkendu jsem byla v Českých Budějovicích, kde se mi moc, moc líbilo. Takže jsem se až z našeho severu dostala až na jih republiky, kam snad teď budu jezdit o něco častěji :) Do toho mám teď zase školu, kde řešíme náš maturitní ples a všechno okolo maturity. Měla jsem možnost vyzkoušet novou vůni od Playboy, která má moc hezké balení a moc se mi líbily sluchátka, které mi k tomu byly také posláné. Musím říct. že moc hezky voní, je taková dost sladká :) A jaká tedy přesně vůně je?
Schopnost nalákat: Směs koktejlu margarita, energického drinku a mandarinek upoutá jeho pozornost… super rychle!
Schopnost, která ho učiní super závislým: Exotická strelície, sladká frézie a naprosto úchvatná mochyně ho zcela spoutá.
Schopnost být nezapomenutelná: Uzavřete dohodu se smyslným jantarem, hřejivým dřevem massoia a sexy pižmem. Nyní zůstanete navždy v jeho snech.
Určitě jí zkuste. Nevím, kdy se dostanu zase k novému článku, moc nové kosmetiky teď nemám, ale určitě něco najdu. Mějte se hezky a ještě mi dejte vědět, co si přejete k Vánocům :) Já konečně dostanu kvalitní koženou kabelku..juchůů :) K.







.

3 komentáře :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops