pátek 8. listopadu 2013

Rtěnka Lasting Finish by Kate odstín 03 od Rimmel London

Ahoj holky,
v drogérii Teta mají celý listopad 30% slevu na kosmetiku Rimmel. Koupila jsem si tam rovnou nový make-up, lak na nehty a rtěnku. Tato rtěnka je mezi blogerkami velmi oblíbená a známá. Je to populární rtěnka z edice Kate Moss Lasting Finish od Rimmel London. Dlouho jsem si chtěla koupit hydratační matnou rtěnku, a když jsem jí viděla za necelých 90 Kč (doporučená cena je 129 Kč ) neodolala jsem a ulovila si odstín 03 true nude do své sbírky rtěnek. Tenhle odstín je opravdu hezký. Byla jsem z něj nejdříve taková rozpačitá (nebyla jsem si jistá, jestli mi sluší), ale už jsem si zvykla a myslím si, že bude sedět většině z nás. Přeci jen jsem na ty přirozenější odstíny, ať už se jedná o stíny, nebo rtěnky. A navíc se tento odstín hodí jak k výrazným kouřovkám, tak k jednoduchému líčení. Hrozně se mi líbí balení, černou mám ráda a spolu s červeným nápisem to na mě působí poměrně luxusně. Rtěnka zajímavě voní, i když nedokážu popsat po čem. Moc dobře hydratuje a to i přes to, že je velmi dobře pigmentovaná. Na rtech je příjemná, a vydrží celkem dlouho (odhaduji tak 3-4 hodiny, i když pak není tolik intenzivní). Nejprve jsem chtěla tu matnou, červenou variantu, ale tahle černé se mi zdá taky spíše matná. Mají krásné odstíny, takže si myslím, že si vybere každá z nás a určitě bych si chtěla pořídit i další odstíny. Hodnocení je tedy jasné - plný počet bodů :) Máte už tuto rtěnku ve své sbírce? Mějte se hezky, Karolína






2 komentáře :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops