úterý 26. listopadu 2013

Recenze na makeup Rimmel Match Perfection

Ahoj všem, poslední dobou nemám vůbec čas (a možná i náladu) na psaní. Byla jsem si vybírat šaty na maturitní ples, takže je mám už konečně doma, i s finální úpravou. Myslím, že jsem si vybrala dobře, určitě se s Vámi o ně podělím, ale až po plese. Blogu se chci ale teď zase o dost víc věnovat. Sice mě čeká maturita, která asi opravdu nebude taková sranda, jak to vypadalo, ale snad to nějákým způsobem zvládnu. V poslední době jsem si moc kosmetiky nekupovala, ani nedostávala. Ale mám tu make-up od Rimmel London, Match Perfection, o kterém se hodně mluví. Je to takový bratříček make-upu Wake me up (který jsem si zamilovala ještě o chlup víc a ani mi nevadí, že nemám můj milovaný Affinitone, protože tento make-up je také skvělý), o kterém jsem už psala. Velikost je 30ml, balení je skleněné a dost toho vydrží, protože když máte nějáký make-up, který se snadno rozbije, dvouletý bráška toho určitě využije (což mi připomíná, že jsme taky slavili jeho narozeniny :D) Odstín mám 103 True Ivory. Make-up moc dobře kryje (mám ale více méně bezproblémovou pleť), a dá se sehnat v poměrně dosti odstínech, já mám druhý nejsvětlejší variantu. Cena je okolo 199 Kč, ale dá se sehnat v akci za 139 Kč, tak jako jsem ho sehnala já. Opravdu hezky sjednotí pleť a za mě je to jeden z těch lepší drogérkových, působí i celkem přirozeně a dobře se s ním pracuje. Určitě nelituji toho, že jsem si ho pořídila, protože ho určitě využiji. Já ho poslední dobou využivám často. Vyzkoušely jste ho i vy? Dejte mi určitě vědět, Karolína





4 komentáře :

  1. Zrovna včera jsem si ho koupila :-) Osobně preferuji max factor make-upy, ale mohuzel mi došly peníze a tak jsem šáhla po "levnější" variantě :-) Jinak bych řekla, že moc dobře nekryje, ale to je otázka názoru a asi i pleti, protože jsi asi první člověk, který píše, že ten make-up opravdu kryje :D, takze ti v tom pripadě moc závidím tvou pleť. Jinak jsem si hotaké kupovala v "akci" , ale bohužel za 169,- :-( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho používala a je fajn, akorát odstíny jsou na mě moc tmavé

    OdpovědětVymazat
  3. Chci si ho pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem v plánu si ho koupit, ale nevím proč , couvla jsem:D
    ale stejně k němu jednou dojdu:D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops