úterý 6. srpna 2013

new in + oblíbenci za červenec

Ahojky,
počítač stále nefunguje, měla jsem dnes koupit na aukru nový, ale to nevyšlo, takže snad už během přístího týdne budu mít svůj notebook. Už jsem docela naštvaná..Jediný přístup, který k internetu mám je wifi na mobilu, a to mi to všechno ještě blbne a je to strašlivě pomalé. Nicméně mám ale více čas na přítele, rodinu a pořádné užívání si prázdnin (kdo si myslí, že užívání prázdnin je opíjení se do němoty, tak to opravdu není) Jezdíme hodně po výletech, nebo jsme u bazénu. Teď jsem byla pár dní v Děčíně. (začala hokejová sezóna, tak jsem se jezdila koukat na tréninky) A včera jsem chodila po nákupech. V Děčíně toho sice moc není, ale všechno je lepší než tady u nás v mini městečku. Mají tam New Yorker, a docela velkÉ slevy, tak jsem si koupila oranžové tílko - takové to neonové, které vypadá moc hezky teď v létě, když jsem aspoň trochu opálená a černé tričko s 3/4 rukávem s takovou tou "sukýnkou" :D  Taky to ale vypadá moc hezky a za cenu 79 Kč by asi žádná z nás neodolala. Taky teď ujíždím na lacích na nehty. Mám jich teď nových docela dost, vybrala jsem jen ty nejoblíbenější právě teď na léto. Co se týče make-upu..Moc ho neřeším. Hodně se teď v těch vedrech potím - a to mi připomíná otázku!! Nemáte někdo tip na to, když se vám potí obličej?:D - takže make-up jde úplně stranou, protože se vždycky rozteče a vytvoří mapy. Používám CC cream, ale taky v malém množství, Nejlépe se ale cítím bez make-upu. Sice mi to nezvydne sebvědomí, ale velké sluneční brýle všechno zachrání. Deodorant je do těchto dnů nutnost číslo 1. Taky jsem si koupila v Neměcku několik nových náušnic. Docela jsem si je v posledních týdnech oblíbila. Do sbírky kosmetiky mi taky přibyl sprej na vlasy pro větší objem (bude recenze, nebojte), který jsem si zamilovala, protože prostě funguje. Nejlíp mi je, když mám drdol nebo culík a vlasy mi nelítají do obličeje. A bez krémů bych se v létě už vůbec neobešla. Pořád používám ten od Ryoru na pleť a na ruce od Mixa. Na vlasy jsem si pořídila Loreal Elseve Full Repair 5, který skvěle vyživuje vlasy a jsou po nich pěkně jemné. Takže to by bylo letem světem..Pokusím se psát články častěji, ale nevím, jak to půjde, na počítač se dostanu opravdu málo kdy a musím říct, že mi blog opravdu hodně chybí. Mějte se hezky, K.

ps. co se týče permanentních řas, jsem stále nadšená, zítra jdu po měsíci na doplňení,..už se nemůžu dočkat








2 komentáře :

  1. o té Mixe uvažuju, hodně mě ta značka teď láká :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. ten lak je krasny!

    Inak ak hladas svetly BB krem na mastnu plet dnes tip u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/najlepsi-bb-krem-na-slovensku.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops