čtvrtek 15. srpna 2013

Duhový TAG

Ahoj,
dneska mám pro vás Duhový TAG, který jste mohli vidět už na mnoha blozích. Já jsem nejdřív váhala, jestli se připojit a nakonec jsem neodolala. Jedná se tedy o produkty, které mají (nebo obsahují barvy duhy. Tak tedy hned začneme. K fialové (růžové) barvě jsem si vybrala hned několik produktů. V poslední době jsem si oblíbila balzám na rty od Miss Sporty. Je to tónovací balzám, dobře hydratuje a ani ve vedru se nerozteče. (podrobná recenze produktu v tomto článku). Jako další tu mám krém na ruce s grepovým extraktem od Ryoru. Od té doby co ho mám, ho nosím pravidelně v kabelce. Až mi dojde, určitě si ho pořídím znovu. (recenze zde) Další věc je tělové mléko (krém) od Fleur de Sante. Teď na léto ideální. Je takový jemný, nelepí a dostatečně hydratuje. Podrobnější recenzi teprve plánuji. Poslední věc je voňavka od Victoria Beckham. Je to taková jarní/letní vůně. Moc příjemně voní! Modrou barvu zastupuje řada věcí. O odličovací vodě od Mixa tu budu básnit asi už pořád, zamilovala jsem jí. (recenze tady). Pak tu mám 3D stíny od Essence. Bez báze ale skoro nic nevydrží. Oblíbila jsem si spíše tu světlejší barvu. Další, tentokrát ale gelové stíny, jsou od ELF zase v modré variantě. Více informací najdete zde. Když už jsme u báze, moje nejoblíbenejší je od značky Too faced, lepší jsem ještě nenašla! A poslední modrý produkt je řasenka od Miss Sporty ve voděodolné variantě. Vydrží snad všechno. A odličování, to je tedy opravdu oříšek. Zelená barva moc zástupců nemá, ale přeci jen jsem něco našla. Je to řasenka Scandaleyes, která je ultra lehká s velkým kartáčkem. Maximálně mi vyhovovala. A druhá věc je obyčejný lůj na rty! Krásně a svěže voní. Seženete v Tescu! Žlutá barvička tu má taky jen dva zástupce. A to je nový sprej/balzám na vlasy od Gliss Kur a bronzer od Rimmel, který mám pár dní (zatím jsem moc spokojená). Sexy červená - nevím, co si pod tímto názvem představíte vy, ale já sexy spodní prádlo a červené nehty a rtěnku! Rtěnka je od MUA a má moc zajímavou barvu. 
Tak to by byl můj duhový tag..Co si pod těmito barvami představíte v kosmetice vy? K.







2 komentáře :

  1. Nedivím se, že jsi zařadila zrovna tenhle lak na nehty - vypadá božsky. :)

    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops