úterý 3. června 2014

Moje péče o nehty

Ahoj všem,

dnes bych se trochu rozepsala o svých nehtech. Světe div se, po 19 letech jsem si přestala kousat nehty a to rovnou před maturitou. Nevím, jak je to možné, ale něják to vyšlo. V největších stresech jsem se odhodlala a dopadlo to dobře, tak snad mi to vydrží. Nejvíc mi pomohla řada od Miss Sporty a jejich péče o nehty. Na prvním místě stojí lak proti kousání nehtů, který je hořký, a moc mi pomáhal. Několikrát jsem ani nevěděla, že si nehty koušu a tento lak mi alespoň trochu upozornil. Žádná rada na to, jak si přestat kousat nehty neexistuje, člověk prostě musí chtít a u každého je jiné, jestli v 19 nebo ve 30 letech. Je jasné, že mám i teď nutkání si nehet ukousnout, ale prostě se raději ovládnu. Hodně mi také pomohl blog. Všechny blogerky mají krásné nehty jako z reklamy a já se styděla za ty svoje, okousané. Všechny laky z této řady jsou skvělé. Nehty zpevní a dodá jim to, co potřebují, takže rostou rychleji. A za cenu okolo 60 Kč se nedá o čem mluvit. Olejíček z této řady si nemohu vynachválit! Olejíček a hořký lak sebou nosím pokaždé v kabelce, je totiž nejlepší si každý den nehet nalakovat znovu.



Také jsem od zastoupení Rimmel dostala dva nové laky z limitované edice Rita Ora, 60 second, v modré a bílé barvě, které mě tolik uchvátily, že jsem si koupila i červený lak, ale ten jsem nestihla nafotit, tak se omlouvám. Tyto laky jsou skvělé, rychle zaschnou a dobře drží. Moje nejoblíbenější barva byla vždycky červená. nicméně se mi líbí i ten bílý a modrý. Cena je opět okolo 50 Kč. A moc tyto laky doporučuji :) Super jsou také laky STAR od Rimmel, mám stříbrný, který výborně drží.


A abych nezapomněla, tyto laky jsou také skvělé, určitě je vyzkoušejte. A co vy a vaše nehty? Taky s nimi bojujete? Hezký večer, K.


1 komentář :

  1. Péče od Miss sporty jsem ještě nezkoušela, zatím jsem spokojená s Avonem, ale určitě i tyhle vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops