pondělí 14. října 2013

Recenze na rtěnky od MUA lipstick shade 11, shade 6

Ahoj,
jak už jste si asi všimly, mám tu teď pár nových věcí od Make-up Academy. Tentokrát tu mám dvě rtěnky, které jsem si pořídila. Jsou to tedy rtěnky od MUA, z té základní řady, které stojí okolo 50 Kč. Mám dva nové odstíny 6 a 11. Zamilovala jsem si především odstín 11, protože je matný a na rtech vypadá moc pěkně. Odstín 6 je třpytivý a trochu více do růžova, ale k jemnému líčení je také moc pěkný. Velikost rtěnky je 3,8 g. Výdrž je u těchto rtěnek trochu horší, ale to mi ani nevadí. Vždycky nosím rtěnku sebou, takže v tom zas takový problém nevidím. Co se mi na nich moc líbí je vůně, je opravdu příjemná. MUA rtěnky jsem si oblíbila už dřív, nejvíc se mi líbí cena a ty barvičky mají moc pěkné. Rty nevysušují a jsou vhodné i na zimu, protože slušně hydratují. Které rtěnky používáte vy? Dnes jsem byla u doktora v Ústí nad Labem a cestou nazpátek jsme se stavily v tom velkém Tescu v Děčíně. A protože měli dost velké slevy na vlasovou kosmetiku, koupila jsem si dva produkty. Ten jeden je od TAFT a je to pudr na větší objem vlasů. Zaujal mě už v jednom videu, který točil kluk, což mě dost překvapilo. Kde ukazuje, jak velký rozdíl to je, když pudr použijete (video najdete tady). Je to slovenský vizážista a kosmetik. Ve svých videích líčí i ženy, ale čas od času něco praktikuje i na sobě samém. A druhá věc, která mě zaujala byla maska na vlasy od Gliss Kur. Moje vlasy mám zničené, a tak jsem ráda, že jsem si koupila produkt, který by mé vlasy mohl zachránit. Dejte mi vědět, které produkty na vlasy máte rádi vy. Mějte se hezky, Karolína









2 komentáře :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops