středa 16. října 2013

Co je u mě nového? + vyhlídky blogu pro příštích pár dní

Ahoj,
myslím si, že titulek článku mluví za vše. Mám teď plnou hlavu školy a když už jsem doma, jsem ráda, že sedím a do psaní článku se mi moc nechce. Od zítra už by to mohlo být i lepší, ale ve škole budu do 16h, takže taky nic moc. Dnes mi přišly boty, jsou moc hezké a hodí se úplně ke všemu, jsem nadšená. Ve skutečnosti vypadají ještě líp, než na obrázku. Příští měsíc si možná koupím ještě jedny. Určitě se těšte na outfity. Mám také nové holinky - outfit bude taky :). Pomalu, ale jistě začínám přemýšlet, co si budu přát k Ježíšku a napadá mě hodně věcí. Chtěla bych si pořídit paletku NAKED, ale stojí dost peněz, takže musím šetřit, ale to teď před Vánoci bude těžké, protože budu kupovat dárky. Bude super, až budou povánoční slevy, tam si zase nekoupím kupu oblečení. Také se můžete těšit na lepší líčení, protože mě mamka objednala na kurzy líčení. Měla jsem jít už zítra, ale mám zkoušku oblečení, na jednu menší módní přehlídku, takže se kurz o pár dní posune. Pokusím se během kurzu dělat fotky a pak všechny pocity napíšu sem na blog. Také plánuji rozhovor s jedním vizážistou, která líčí modelky a také fotografuje. Máte se tedy na co těšit, takže sledujte můj blog. Zítra snad už nějaká ta recenze. Pac a pusu, Karolína :))

p.s vyhrála jsem výzvu na www.blogerky.cz, kde jsme měli vytvořit outfit z kostkované košile. V následujícím týdnu se mohu těšit na výhru (nebojte, vše nafotím a dám vědět) :)) Udělalo mi to obrovskou radost :))


2 komentáře :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops