pondělí 16. září 2013

Spotřebováno #2

Hezké pondělí všem,
dneska tu mám pár spotřebovaných věcí, takže také další spotřebováno. Už se mi tu zase nahromadily produkty, tak se na ně rovnou podíváme :) Doufám, že jste pondělní školu přežili líp, jak já, protože já jsem zůstala doma, protože mi nebylo dobře. Udělejte si kafe a čas, protože je toho tentokrát opravdu hodně. A jdeme na to:



Jako první tu mám hned tři sprchové gely (doma je nás 5, takže u nás mizí jak na běžícím páse). Se sprchovými gely většinou problémy nemám, z těch tří mi nejvíc vyhovoval ten prostřední od Dusch das Pink Kiss, moc hezky voněl a stál mě v přepočtu 30 Kč, tak jako ten modrý. Jen modrý je tedy unisex, a měli by jste se po něm cítit svěže. Já nevím jak vy, ale vždycky se po vykoupáním cítím svěže. Takže žádná sláva. Velikost všech tří sprchových gelů byla 250 ml. On od Fa také moc hezky voněl a nemám k němu co vytknout.



A vrhneme se na vlasy. Značka Elseve mě tedy moc nenadchla, cena se pohybuje za jedno balení okolo 69 Kč, což není málo, protože byli hned pryč. Teď jsem nadšená ze značky Wella Professional, protože po něm mám vlasy opravdu jemné a vidím nějáký rozdíl. Schauma je klasika, které nikdy nezklame. Akorát mě u tohoto zeleného provedení vadila vůně. 


Jako další tu mám tak trochu zničené věci, které bych ani vyhodit nechtěla. Pudr od Maybelline mě mrzí nejvíc. To jsem se takového jednoho krásného dne vrátila ze školy a viděla jsem v pokoji rozbitý pudr - no jo, bráška si zase hrál. Tento pudr byl ale skvělý! Podobná scénář měl i bronzer od ELFu, který ale dělal hrozné fleky na obličeji, takže mi to zas tak nevadilo. A stíny (také od ELF) vyhazuji, protože jsem také rozbité a protože hrozně práší. Vím, že jsem o nich psala celkem kladnou recenzi, ale kupovat bych si je znovu nemusela. Zkrátka a jednoduše jsem vyzkoušela i lepší stíny. 

¨

Obří balení (750ml) pěny do koupele od ISANA pro "dobré spaní", jak píšou se mi zdálo celkem fajn, dlouho vydrželo, hezky vonělo, ale že by se mi po něm extra dobře spalo, to zase ne. Jediné, co tomu vytknout, je obří otvor, takže jsem vždycky použila víc pěny, než bylo potřeba. Další věc tu je pěna na holení s aloe vera. Ta se mi zdála fajn, ikdyž nejdřív jsem si říkala, že asi bude nic moc, protože cena 49 se docela nízká. Úplná katastrofa byla depilační pěna od Opilca, za 59Kč. Ségra z ní byla nadšená, já tedy spíše naopak, protože mě potom pokožka hrozně svědila a stejně jsem se musela "doholit" protože mi třeba na kolenou chloupky zůstaly. Navíc podivně smrděla, takže jsem pak musela vyvětrat celou koupelnu, a museli jste čekat 5 minut. Za mě tedy rozhodně NE! 


Pak tu mám hned několik vzorečků. K make-upům nemám co říct. Všechny 3 mi maximálně vyhovovaly hlavně v létě, kdy jsem doma neměla ani jeden tmavší makeup. Tělové mléko do sprchy od Nivea je také super, určitě si chci pořídit plné balení. Třeba na cesty je to ideální, protože ušetříte hodne prostoru a pokožka je opravdu hydratovaná. tuším, že plné balení stojí 189 Kč, což je krása. Krém proti vráskám od Eucerinu, pro normální a smíšenou pleť zkoušela mamka, také není co vytknout (měla několik ks ke zkoušce) . A další krém od Estee Lauder, který taky zkoušela mamka, kdy jí došel její oblíbený od Vichy, mi to ho mamka moc neřekla. Ze vzorečku se toho hold nedá moc říct.


Krém proti vráskám okolo očí, od firmy Pretox, už jsme s mamkou včera dost vychválily, takže pokud Vás zajímá tento šikovný pomocník, jukněte na předchozí článek. Další věc je olejíček na vlasy od firmy Styling, který mám už hned další. Je nejlepší na světě, ale i přes to mám občas nutkání vyzkoušet něco jiného, no uvidíme, až zase ho zase vypotřebuji. Více o tomto olejíčku se dočtete zde. Krém s kyselinou hyaluronovou s kmenovými buňkami od Ryoru také zkoušela mamka. I když k němu byla zpočátku docela skeptická, nakonec se jí zalíbil. Je vidět, že značka Ryor je kvalitní a ceny jsou také přiznvivé! Tuto značku také doporučuji. Poslední věc je od Essence. je to korektor a báze pod oční stíny 2v1. Je fajn, třeba pro ty z nás, které trápí žilky na očním víčku (tak jako mě, ale mě je zakryje make-up) Je dobrý, stíny s ním opravdu vydrží o něco déle. Ovšem báze od Too faced je mnohem lepší. Mějte se hezky, K.

1 komentář :

  1. S Elseve šampon jsem byla jednu dobu spokojená, bohužel se mi po nějaké době po něm začaly mastit vlasy a od té doby nepoužívám:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops