pondělí 9. září 2013

Make-up Rimmel London WAKE ME UP

Krásné pondělí,

dnes tu mám recenzi, na jeden make-up, který jste mohly najít v mnoha drogériích po celé republice. Určitě nebudu první, kdo o něm napíše, protože hodně blogerek tento make-up vyzkoušelo a napsalo hodně kladných recenzí.
Ano! Řeč je o oranžovém make-upu od Rimmel London WAKE ME UP. Přes léto jsem moc make-upy nepoužívala, spíše jsem vyzkoušela BB, nebo CC krémy. Ale už se blíží podzim a já pomalu ale jistě měním své BB a CC za klasické make-upy. Na tento už jsem koukala v drogérii docela dlouho, ale bála jsem se alergické reakce, protože obsahuje vitamíny (a má SPF 15), a já se celkem často osypu, i když vlastně nevím proč. Nechtěla jsem si kupovat věc za 250Kč, kterou bych pak nepoužívala. Nakonec mi ho darovala kamarádka a já se rozhodla, že to tedy zkusím a doufala jsem, že mi bude vyhovovat. A vida! Žádná alergie se neobjevila. Začnu ale pěkně od začátku. Make-up je ve skleněné lahvičce o velikosti 30 ml. Design se mi moc líbí, oranžová upoutá pozornost už v drogérii, takže možná proto, to byl takový boom, když se tento make-up dostal do regálů v obchodech. Make-up je opravdu lehký, vypadá přirozeně a dost hydratuje. Obsahuje mikroperličky (vytváří takový stříbrný shimmer, takže pak raději sáhnu po matné tvářence, abych nevypadala jako nějáká slečna od kolotočů) pro projasnění pleti - možná i ten název wake me up - protože i unavenou pleť po ránu to opravdu rozzáří. Sehnat ho můžete ve 4 odstínech, a cena se pohybuje okolo 250 Kč. Co se týče výdrže, vydrží tak 6h úplně v pohodě. Nepoužívám žádnou bázi, ale s bází by toho určitě vydržel dýl. Mám odstín 100 ivory, což je úplně nejsvětlejší odstín, ale zas úplně pro bledulky není. Musím říct, že jsem od tohoto make-upu moc nečekala, opravdu jsem si myslela, že se mi udělají fleky a já budu zase muset zase pár dní říct dekoratice sbohem, ale světe div se, nic takového se nestalo. Krytí je pro mě dostačující, ale pokud máte kruhy pod očima, akné a tak podobně, asi bych sáhla po trochu jiném makeupu. Mě osobně ale vyhovuje a mile mě překvapil :) Karolína



7







5 komentářů :

  1. četla jsem na něj dost chvály ale i negativních recenzí.. já mám teď maybelline a jsem spokojená :)


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  2. krásnej.. :3

    www.fashiondrug1.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. stále na neho čítam chvály, asi si ho zadovážim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uvažuji o něm už dlouho, mě ale nějak odrazujou ty mikrotřyptky, nevím, nějak si nedokážu představit, že bych měla třpyt po celém obličejí :) ale jinak jsem na něj slyšela povětšinou jenom chválu a mám pocit, že Rimmel se v makeupech dost zlepšil - já mám třeba ten červený a jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rimmel je moje oblíbená kosmetika, a je fakt skvělá:)
    A nominovala jsem tě na Liebster award, info u mě: http://misa-stylebook.blogspot.cz/2013/09/tag-liebster-award.html#more

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops