úterý 14. května 2013

OOTD

Ahoj, 
jelikož nemám ráda focení, kdy stojím na straně "modelky", rozhodla jsem se články typu "můj outfit" udělat takto. Snad vám to bude stačit. A jelikož je můj blog hlavně o kosmetice, vždy nafotím i jednu věc, která mi v tom daném dnu převahovala v líčení. Dnes je to řasenka Scandaleyes Lycra Flex od Rimmel. Řasy hezky natočí, a jsou lehké jako pírko, ostatně, to si můžete přečíst v tomto článku, kde je podrobná recenze. Venku je hezky, takže tílko a kraťasy jsou ideální, ještě bych ale asi vzala nějákou bundičku, abych nezmrzla. Balerínky mám nové, včera jsem se chlubila :)) A sluneční brýle jsou v tomto počasí nutnost. utíkám na hokej, už jsem neviděla první gól.. Užijte si hezký den, já se následující dny budu učit..:( K.






4 komentáře :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops