čtvrtek 23. května 2013

GUESS 3.díl

Ahojky všem, 
mám před sebou ještě týden školy, venku je krásně a mám hodně práce, takže nic nestíhám. Dnes jsem si ale čas našla, potom mě čeká učení se a zítra konečně pátek a pak zasloužilý víkend a výlet do Liberce. Dneska bych vám ráda představila značku GUESS, určitě jí všichni znáte, pro mě je to taková luxusní značka, kterou si nemůže dovolit jen tak někdo. Společnost GUESS vznikla v roce 1981 v Californii. Byla založena bratry Marcianovými, kteří skloubili francouzký a americký styl. Značka GUESS je známá po celém světě, koupit si můžete oblečení, kabelky, hodiny, ale také parfémy. Doma ale přeci jen jednu kabelku mám, dostala jsem jí od kamarádky, je moc hezká a musím říct, že je mi líto jí nosit. A když už jsme u těch kabelek od Guess, tak jich vám pár ukážu. Vlastnit tyhle kousky, byla bych...pyšná na to, že je mám. A protože cena těchto kabelek je docela vysoká, tady je pár rad, jak si nekoupit tzv. fake:
Stačí sledovat detaily. Šití kabelky musí být pevné a bezchybné, vykukující nitě a křivé švy rozhodně nejsou originální prací. Dále zkontrolujte zipy zevnitř i vně kabelky, na všech kovových jezdcích byste měli najít vyražené logo „GUESS“. Třetím znakem originality je podšívka, ta by měla být z bavlny nebo podobné pevnější látky, ne ze slabých umělých tkanin. Už máte svou novou "Guessku" doma?
(zdroj: http://www.modnidoplnky.cz)
Mám moc ráda takovou tu světlounce růžovou barvu (v takovéhle barvě jí vlastním i doma - viz obrázek). Myslím si, že na léto je taková malá kabelka super, vejde se tam mobil a peněženka a je to!





Další zajímavou věcí jsou hodinky GUESS a nebo taky parfémy GUESS, mám za to, že mamka taky kdysi jeden měla, ale už netuším jaký. Možná se budete divit, ale ceny parfémů jsou úplně normální, nejsou ani něják předražené.. Třeba tenhle parfém GUESS GIRL, zaujala mě jak designem - takový hezky holčičí..Taky mě zaujaly hodinky, vypadají moc hezky..Takže pokud mi chcete udělat radost, tak rozhodně víte, co mi udělá radost. Určitě jukněte na www.krasa.cz kde se tyhle všechny produkty dají sehnat. A celkem za super ceny, a baliček vám doručí 1-2 dny. Co vy a Guess? Chtěly by jste si něco pořídit..Vaše K.





1 komentář :

  1. Find bargains for the family at local garage sales.
    This removes mold, dirt, fungi or other debris from entering the home.
    To save energy, the aim was for residents to program their schedules for regulating home temperatures, which proved
    to be complex and not popular in use.

    Stop by my blog: nest thermostat

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops