úterý 5. srpna 2014

Paletka zapečených stínů - SEPHORA Moonshadow

Paletka zapečených stínů od Sephory. Myslela jsem si, že bude super, ale nakonec to nebylo tak růžové, jak jsem čekala. Tahle paletka se mi zalíbila, hned jak jsem jí viděla. Obal vypadá moc hezky, je pevný a troufám si říct, že vypadá luxusně. Stříbno-černá kombinace se mi moc líbí. Sephora je známá tím, že jejich produkty mají docela slušnou výdrž a pigmentaci, tahle paletka mě ale docela dost zklamala. Cena paletky byla docela vysoká (v zahraničí se pohybuje okolo 600 Kč, takže tady u nás to bude trochu dražší). Já jsem jí ale pořídila od kamarádky, která jí nepoužívala. Má opravdu krásné odstíny, co se ale týká pigmentace, je to daleko, ale daleko horší. Spodní řada tmavých stínů má docela pěknou pigmentaci, s bází se to dá úplně v pohodě zvládnout. Co se ale týká těch světlých stínů, je to opravdu hrůza. Na víčku vypadají hodně podobně a nejsou skoro vůbec vidět, a bohužel ani dlouho nevydrží. Asi bych si paletku, kvůli 5 stínům nekoupila, protože ty zbylé opravdu nepoužívám. Paleta má tedy 10 stínů (pro mě tedy použitelných pouze 5, protože zbytek působí, jako rozjasňovače, a jak už jsem říkala, skoro nic nevydrží). Stíny jsou zapečené, takže mají krásný tvar a trochu práší, ale to se dá u zapečených stínů čekat. Moje dva oblíbené stíny jsou deep brown, což je tedy krásná hnědá barva, která mi odstínem opravdu sedne. A také se mi líbí i modrý stín, ten se jmenuje cobalt blue. Úplně by mi stačilo, kdybych měla pouze tyto dva, ale to se nedá nic dělat. Každý stín má 0,5 gramu. Paletka má také veliké praktické zrcátko, které ráda používám zejména tehdy, pokud se líčím v autě (a to dělám docela dost často, protože nestíhám).

Za plnou cenu bych si tedy určitě paletku nekoupila. Každopádně tohle je úplně první věc od Sephory, co jsem měla možnost vyzkoušet a bohužel mě to nenadchlo. Vím, že dělají různé barevné kombinace, tak jsou třeba lepší, než tahle limitka. Máte rádi stíny od Sephory, nebo jsem zklamaná jen já? Mějte se krásně, a určitě mi dejte vědět, jak jste na tom vy, 

Karolína







2 komentáře :

  1. Já si chtěla jít pro jednu jejich paletku a teď jsem ráda, že nepůjdu. Děkuju za recenzi! Jinak já od značky Sephora nic nemám ale z jejich obchodu už jo...:)
    fashionblogbymarie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já ještě nic od Sephory nemám a ani mě to neláká. Ceny mi přijdou celkem vysoké.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops