středa 30. července 2014

Tvářenka COLORAMA Blush by Maybelline v odstínu 501

Ahoj všem!

dnes tu mám recenzi na tvářenku COLORAMA od Maybelline v odstínu 501. Tento odstín na mě působí trochu do fialova. Tvářenka je hodně dobře pigmentovaná, takže si musíte dávat pozor, aby jste nevypadaly jako Marfuša, ale jinak je celkem fajn. Ikdyž je pravda, že trochu flekatí a špatně se ztrácí. Koupila jsem ji v drogérii DM, kde teď tuto řadu vyprodávají. Chtěla jsem si koupit ještě alespoň jednu, ale když jsem viděla tu pigmentaci a ty barvy u ostatních tvářenek, už jsme si žádnou nepořídila. Nebyly zdaleka tak výborně pigmentované. Já jí kupovala asi za 44 Kč, jinak se pohybuje okolo 60-70 Kč. Odstín 501 mi velmi mile překvapil. Tvářenka vydrží několik hodin a barva je stále intenzivní. Gramáž na obalu nepíší, ale používám jí již několik měsíců a pořád na ní není skoro vidět, že by byla používaná. Obal je pevný a působí na mě minimalisticky, což se mi líbí. Jak se říká, v jednoduchosti je krása. Tato barva se mi moc líbí, ale ostatní odstíny mě tedy vůbec neuchvátily. Odstín 501 jsem si ale oblíbila a ráda ho používám. Koukala jsem, že vyprodávají celou řadu Colorama, ale ty laky na nehty na mě moc dobře nepůsobily. Buď to byli barvy, které moc nenosím, ale nebo byl lak vyschlý. Tento odstín se dá v pohodě použít i jako stín na oči, ale já na růžovou moc nejsem. Co vy a tvářenky? Mějte se krásně, Karolína 





2 komentáře :

  1. Tyhle tvářenky od Coloramy se mi hrozně líbí, před nějakým časem jsem si chtěla jeden odstín pořídit, nakonec jsem si to rozmyslela a teď docela lituji,protože vypadá opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow to je krásný odstín :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops