úterý 8. dubna 2014

Pantene Pro-V lesk ve spreji pro ochranu vlasů před horkým vzduchem

Ahoj všem,

dnes tu mám recenzi na lesk ve spreji pro ochranu vlasů před horkém vzduchem od Pantene Pro-V pro normální až husté vlasy. Já jsem ho koupila ve slevě asi za 50 Kč, jinak stojí okolo 100 Kč. Musím říct, že si nejsem jistá, jestli bych si tohoto lesku všimla, kdyby nebyl ve slevě..Slevy na dámy platily, platí a platit vždycky budou, nebo se pletu? Každopádně jsem ráda, že jsem tento produkt mohla vyzkoušet. Docela dost často vlasy žehlím, takže ochranu rozhodně potřebujI. Má 150 ml a šikovné balení, které se dá zavřít, takže je super i na cestování.
Dělám to tak, že si hned po umytí, ještě do vlhkých vlasů nastříkám pokaždé trochu produktu. Slyšela jsem, že lak na vlasy je pro vlasy to nejhorší, co může být, protože to vlas opravdu hodně zatěžuje. Dříve jsem měla hrubě a vysušené vlasy a teď poslední dobou mám vlasy jemné a troufám si říct, že i zdravé. Je to nejspíš tím, že jsem začala používat kvalitnější produkty a už si vůbec nevysušuji vlasy fénováním, nebo kulmováním. Když použiji tento lesk, je pravda, že mám vlasy krásně lesklé a hebké, což je vážně super. Co se týká ochrany před horkým vzduchem, já osobně něják extra nepocituji, že bych měla vlasy horší, nebo lepší, když nějáký takový produkt použiji. Je pravda, že mám vlasy bez ochranného přípravku hodně vysušené a hrubé. S tímto produktem jsem moc spokojená a rozhodně doporučuji. Mějte se krásně, Karolína

p.s co se týká četnosti článků, moc se omlouvám. Za měsíc maturuju, takže toho moc nestíhám a spíše si vypracovávám otázky, nebo čtu maturitní četbu, tak mějte prosím strpení.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops